Lelle Träffen!!! =)

I år snyltar vi packbli så jag slipper packhojen och vi kan till och med ta med oss egen öl att varva spriten med! :banana

Rackabajk får banne mej se till att fixa ljudet - ta med ett gäng gafflar etc, så ordnar det sig! :tungan :yoparty

Cathy skrev:
I år snyltar vi packbli så jag slipper packhojen och vi kan till och med ta med oss egen öl att varva spriten med! :banana

Rackabajk får banne mej se till att fixa ljudet - ta med ett gäng gafflar etc, så ordnar det sig! :tungan :yoparty

Lilla Cathy ska va snäll om hon vill bo i stugan överhuvudtaget... Ni kommer att få stå för städningen, de inser du va????? :tungan

Det börjar närma sig Grabbar och tjejer. Nästa vecka smäller det.
måste planera vad man ska ha med sig, och om det få plats=)

Vi synes där :yoparty

yates skrev:
Lilla Cathy ska va snäll om hon vill bo i stugan överhuvudtaget... Ni kommer att få stå för städningen, de inser du va????? :tungan

He he ja fan va gött då slipper vi städa stugorna i år :tuttar :yoparty

Vilken bra deel vi har fått till i år städning och sängvärmning------>logi under lelle.

Last edited:
yates skrev:

Men krappen! Visa hon-könet att du kan själv!!!

Om DU städar i bara ingenting så lovar jag att DU oxå blir lite populär :tuttar

Dal-Mausen

¨.

Z-power skrev:
He he ja fan va gött då slipper vi städa stugorna i år :tuttar :yoparty

Vilken bra deel vi har fått till i år städning och sängvärmning------>logi under lelle.

Eeeeyyyyy!!! :fatta!
Va e det här för sista-minuten trick ni försöker med? Det där var det inte tal om när dealen förhandlades minsann... Ok för att sova naken (vi kan till och med tänka oss att klä på oss om det skulle föredras), men städa??? NO WAY.... :3freak

Cathy skrev:
Va e det här för sista-minuten trick ni försöker med? Det där var det inte tal om när dealen förhandlades minsann... Ok för att sova naken (vi kan till och med tänka oss att klä på oss om det skulle föredras), men städa??? NO WAY.... :3freak

Men vännen!!!! De begriper du väl att ni får städa o diska. Ni e ju kvinnfolk o de e sånt som kvinnfolk tycker om o göra :hihi

Cathy skrev:

:rofl :rofl det ante mig städa no way :huvet

Last edited:
Biljetter

Jag har 2 st lelleveckan Biljetter annonserade här på SH!

Båda är för en person med hoj eller om man vill sitta bakpå kan man använda biljetten till det me!

Biljetterna finns att hämta i Uppsala.

Kolla annonsernahär på sporthoj, ring om du/ni vill ha dom! :)

Sådär... då har båtbiljetterna till Gotland/Lelleträffen kommit :-) Om 13 dagar är man på Gotland igen!

/B

Jag har fortfarande en biljett till övers om någon har kommit på att de vill åka..........

benkar skrev:
Ska du vara där länge? Se upp, luften är full av kalk, du blir både årdeförkalkad och senil i förtid... :gnissla :tungan

/B
Jag ska vara där 9 dagar, eller var det 8 :confused: eller 7 :confused:
jag bestämmer mig för 9, tror jag.
Fast det är redan för sent, tror jag. :confused:

aRWe skrev:
Jag ska vara där 9 dagar, eller var det 8 :confused: eller 7 :confused:
jag bestämmer mig för 9, tror jag.
Fast det är redan för sent, tror jag. :confused:

Ser du bara till att få avkalkad filmjölk till frukost, och garanterat kalkfri hembrännt/dunk på kvällen, så går det säkert bra! :yoparty :tungan

Lite Lelleträff/Gotlands-tips här: http://www.rapido.se/docs/pdf_viewer.php4?id=201 (PDF 366 kb stor, och ihopskrivet för oss Rapidosar som ska dit, men kanske läsvärt även för andra..)

/B

Last edited:
benkar skrev:
Ser du bara till att få avkalkad filmjölk till frukost, och garanterat kalkfri hembrännt/dunk på kvällen, så går det säkert bra! :yoparty :tungan

Lite Lelleträff/Gotlands-tips här: http://www.rapido.se/docs/pdf_viewer.php4?id=201 (PDF 366 kb stor, och ihopskrivet för oss Rapidosar som ska dit, men kanske läsvärt även för andra, om inte, får ni spamma mig, så tar jag bort länken... :( )

/B
haha! Riktigt rolig läsning! Speciellt den dialektala biten :lol :tummenupp

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...