Lelle live?

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Kan man få en live tråd gärna med bilder från Lelle träffen:)
Vilka e där med laptopen:) O mobilt modem i tältet/stugan:)

Du kan få en live rapport baserad på sms om du vill? ...dock är det ju så att det mesta som sker, stannar på ön.

Men det är mkt okristliga aktiviteter... helt enkelt :näsblod

Du kan få en live rapport baserad på sms om du vill? ...dock är det ju så att det mesta som sker, stannar på ön.

Men det är mkt okristliga aktiviteter... helt enkelt :näsblod
Jo serru såatte... :rolleyes:

[YOUTUBE-ID]IrOOwWY7FX8[/YOUTUBE-ID]
En gammal klassiker från Youtube.

Hehe sant, men å andra sidan tror jag de har tagit sig en käftblötare eller två :tummenupp

eller 18!
Jag var förbi o kikade runt i stugorna efter min körning med AP
En stuga hade 12plattor öl 8hel rör ala litern o 10 liter sprit plus reserven på 25 liter sprit.
Och 1 liter mjölk att grogga på:näsblod

eller 18!
Jag var förbi o kikade runt i stugorna efter min körning med AP
En stuga hade 12plattor öl 8hel rör ala litern o 10 liter sprit plus reserven på 25 liter sprit.
Och 1 liter mjölk att grogga på:näsblod

Låter som du var hos oss :huvet

Vilket dilemma, dricka öl eller köra hoj.. :) Hinner man nyktra till så pass så man kan köra hoj om man har med sig så mkt alkohol?

Vilket dilemma, dricka öl eller köra hoj.. :) Hinner man nyktra till så pass så man kan köra hoj om man har med sig så mkt alkohol?

Jag tänkte köra en sväng i Fredags men jag blåste 0,5 mitt på dagen så jag tog mig en öl istället =) Vi kommer att åka dit nästa år igen! Det var väldigt kul!!

F.ö What happens in Gotaland, stays in Gotland

Jag tänkte köra en sväng i Fredags men jag blåste 0,5 mitt på dagen så jag tog mig en öl istället =) Vi kommer att åka dit nästa år igen! Det var väldigt kul!!

F.ö What happens in Gotaland, stays in Gotland

En morgon blåste jag 1,1 promille. Men å andra sidan rörde jag ju inte hojen heller den dagen...

Varför åka på MC träff för o supa???

De kan ja göra hemma när ja vill

Testa och åka på mc-träff och var nykter... Eller testa att åka på Lelle så förstår du varför vi super där. :öl

Last edited:
En morgon blåste jag 1,1 promille. Men å andra sidan rörde jag ju inte hojen heller den dagen...

Testa och åka på mc-träff och var nykter... Eller testa att åka på Lelle så förstår du varför vi super där. :öl

Ja skulle åka dit för o åka hoj o ta en eller två öl till grillen:rolleyes: hoppas jag:D

EDIT: Fast ja måste erkänna att ja e grymt jäkla sugen på o åka dit, hade åkt i år om jobbsituationen varit lite annorlunda:gnissla Kanske nästa..

Last edited:
:tungan Jag kan säga att jag hade kul trots att jag var nykter och hoppade på kryckor :lol skrattade så jag hade ont i hela ryggen av allt garvande. Handlar nog mest om vem/vilka man bor med :)
Hade 4 festliga dagar med 3 av töserna från Team SheDevils.
Så man är inte tvingad till något man kan köra lelleveckan nykter också :tungan våga vara annorlunda :D

Polarn (KermitSwe på SH) blåste först 3.3 promille, gick in o tog en grogg o sen blåste igen.. Då visade displayen bara "HOT"..

Man kan verkligen inte lita ett dugg på dessa alkomätare.. Han var ju i princip nykter.. :D :D :D :D :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman