Lelle 08 nån som vill me?

Apstollsbussen?????

Tar du med dig Aptsollsbussen ner i år igen?????

Tar du med dig Aptsollsbussen ner i år igen?????

Dum fråga klart jag gör * om den håller* men skall överväga att fixa ljuset, byta olja, fixa blinkers, grejja vindrutetorkan och se till att den inte läcker in om det börjar regna när man kör.....kanske ev besiktiga den iår:D men skattefri och drar 0,6l/m vilket fynd och har dessutom extraknäckt som lackbox hela vintern:tummenupp

Jo men Mallemolle får väl hänga på detta året!! kan ju inte missa det 2 år irad.. jag va ju som sagt med o inveg lådan!! så jag ser till att hålla mig hemma dom dagarna.. vilket datum e de???=)

Skäms på dig som inte vet när denna ljuvliga tillställning infaller!!! :smasha :4skrika :mattias :jisses :finger :hördu :ajjabajja :cdevil :såjaponken :fatta! :pangihuve :dricka :dricka :dricka :öl :öl :rock :rock :D

Det är ju V.24, Söndag 8/6 - Söndag 15/6. Glöm aldrig detta. :ajjabajja

då va de bokat oskarshamn- visby 16.20 06/08
visby- oskarshamn 17.05 06/15
en styck rajsbuss mindre än 6 meter *hmmm host* (7,5) gick förra året:tummenupp

inte den blekaste men jag, cbrsannis, rockagill, liz,bruzda,lyckygirl iaf men en del av dom kommer inte förrän tors.... och då i värsta fall måste jag åka hem:mad: både stcc å wtcc går den helgen.

Japp, vi har bokat för länge sedan, jag o ett gäng pöjkar vettu :D Hmmm, då ska du inte klaga på oss som inte dyker upp innan onsdagskvällen. Blir så med nytt jobb o allt vettu. Du får helt enkelt offra de båda sakerna för lelle ;) måst eju vara viktigare att :öl :rock :crash :jisses :1pajas :fyllisar :fyllisar

Jag kan då börja med att skriva att nån stuga på knippbyn det är kört att få. jag var ju som vanligt seg att fixa nått boende så jag och två polare står utan just nu. försöker smöra för en fjärde person som inte har nån hoj att ta bilen och en husvagn dit. (går inge vidare) men annars får man väl köpa nått tält där nere och hoppas att det inte blir en droppe regn. om det är nån som vill göra oss sälskap från övredalaälven så är det bara att hojta till, ju fler destå roligare.

Haha du har den kvar iallfall. har du pimpat till den nått då? själv får man väl sova i ett jävla tält. :/ annars får man väl slå på charmen och fixa borta match :P sitter och funderar på om jag ska ta en lite tur på hojen nu faktiskt, är såååååå sugen, men väntar nog ett tag till innan jag tar ut den.

Sikken tur att jag har 1 styck rajsbuss att bo i med dubbelsäng i så jag icke behöver sovsäck utan kan bredda ut mina fettmassor under ett täcke ist:tummenupp

C@rro, jag räknar med att du däcker minst en gång hos mig, så kan jag däcka lite hos dig sen :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul