Lekkväll på Hudiksvalls flygfält Onsdag 13 Juli kl. 19-21

Sadam skrev:
Fan legenden du står på ena bilden :tummenupp . Vill se när Oldman kör på slangen med sin :Bugar

Oldman tjatade bara om att han MÅSTE ha en modern cykel igen efter han fick leka med min och Annsan hojar där nere.
Han gjorde ju ett gäng försök med sin gammelgixxer däremot.. :hihi

:martialar

Annsan R1 skrev:
Hum hum...ja för vissa av oss slutade ju kvällen med en lektion av lagens långa arm..medans andra redan satt hemma och rullade tummarna och väntade på oss stackare. :tuttar

Ja nu har man ju fått träffa en ökänd sådan här uppe i Sundsvall ..
Han kunde mycket om lagen som "vi inte" visste..ehh :rofl

Last edited:
HMCK bugar för uppslutningen...

Det är kul att det dyker upp folk när man ordnar något så igår överträffade ni alla förväntningar. Som trådskapare/kassör samt webmaster i HMCK deltog jag bara en stund igår (snacka om jag blev förvånad över alla som var där) men vad det verkar så gör en sådan här uppslutning att det bara smakar mer!
Ordförande gas-Lars pratade säkert med en del av er igår om detta.
Ha`det och gasa lugnt efter vägarna. :tummenupp

Grymt, killarna från gävle kan det där med stunt :tummenupp Göra cirklar med båda fötterna på sadeln är tufft :yoparty

Mer lek snart

Hej Sporthojsvänner!

En del av hmck:arna har nyss kommit hem från gelleråsen i karlskoga, Sköj var det där tydligen. Finns det några som är sugen på en till lekkväll på hudiks flygfält ?

Kommer en till snart. håll koll här

Swedda skrev:
Hej Sporthojsvänner!

En del av hmck:arna har nyss kommit hem från gelleråsen i karlskoga, Sköj var det där tydligen. Finns det några som är sugen på en till lekkväll på hudiks flygfält ?

Kommer en till snart. håll koll här

Låter syvveränt!!! :tummenupp
Hoppas på finväder o mycket folk som sist då..

Hej å hå allihopa...har ni gått i ide för vintern???...ja ja, ni vaknar väl när asfalten tinar fram och torkar upp skapligt :tummenupp

Jag tänkte vakna ur ide't snart, men de e ju så jävla kallt! :tomten

Andreas N. skrev:
Hej å hå allihopa...har ni gått i ide för vintern???...ja ja, ni vaknar väl när asfalten tinar fram och torkar upp skapligt :tummenupp

Andreas N. skrev:

Jag tycker inte vi gör nåt annat än kör hoj här i Hudik denna vinter!!!
Minimoto på Söndagar kl 14.00 på Bikeport hallen, Enduroturer till olika sjöar för iskörning hela dagarna!
Kom och gör oss sällskap någon gång! :tummenupp

Det har jag tänkt göra nån gång...tänkte ja skulle försöka ragga ihop några stycken och komma över och leka lite :tummenupp

Andreas N. skrev:
2045841 Det har jag tänkt göra nån gång...tänkte ja skulle försöka ragga ihop några stycken och komma över och leka lite :tummenupp

Hej andreas du/ni är välkommen på alla våra aktiviteter nu och till sommaren.
Den närmaste aktiviteten är ENDUROTUR i morgon lör samling frörensarv 3 i Sanna kl 10.30

Kommande aktiviteter se www hmck.se

Hälsn //Lars

Last edited:
HejHej!

Låter väldigt roligt med lekkvällar på flygfältet!

Blir de inget sånt denna sommar ??

om man nu vågar sig dit med en fjutting motard förståss.... :rolleyes:

Attropå de, ingen som kör motard i Hudiksvalls trakten som man kan ut å slanga med??

MVH // JS

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...