Leka litta idag Lördag 13/8

blev en fin runda.. synd att ingen hade kamera!

ogge... jag hittade ett visir till nitro hjälmen som jag hade innan nu när jag städade.. använt det 2 gånger.. säg till om du vill ha det.. du kan få det..

flipm0de skrev:

ogge... jag hittade ett visir till nitro hjälmen som jag hade innan nu när jag städade.. använt det 2 gånger.. säg till om du vill ha det.. du kan få det..

Håller med.

Det var kul o träffas. Jag får ta o öva lite mer på det här med o köra på bakhjulet.;) men men blev några centimeter högre idag än innan så forstsätter det så här så kanske det blir okej till slut. :banana

Hänger gärna med nästa gång också.

/mujo

Jävligt najs busdag idag!!!.. Inga nya trix för mej idag... eller inget som jag satte ordetliget... blev en highchair på några decimeter :)

Jag o alex tänkte busa på tisdag... kommer nog upp en tråd ifall det e bra väder!

nä nu ska jag sova lite... nattinatti :pannkyss

Zxr_Green skrev:
Jävligt najs busdag idag!!!.. Inga nya trix för mej idag... eller inget som jag satte ordetliget... blev en highchair på några decimeter :)

Jag o alex tänkte busa på tisdag... kommer nog upp en tråd ifall det e bra väder!

nä nu ska jag sova lite... nattinatti :pannkyss

du missa min ligga på mcn tricket :fatta!

flipm0de skrev:

Ja de var en trevlig runda och många nya trix har man lärt sej nu... :banana

Ja man tackar ju inte nej till ett visir direkt... :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Såg oGGe wheela ifrån SRW idag, båda knäna på sadeln eller?
Snyggt var det iallafall!!

Vadå sånna out laws håller jag inte på med... :rolleyes:

*/ ?>
Back