Leka i skogen?

Köra på Välas Endurobana i helsingborg så hänger jag med när jag köpt min nya cross
kan säkert få med dom jag brukar köra med

MVH

Det ligger ca 2 mil utanför Lund. FMCK kör ju ute på Revingehed om du vill träna med de, finns säkert fler "banor" om du vill ha det. Annars kan man köra på revingehed på egen hand också.
ok ok kolla gärna uppförvaring i ladan så får vi se ..

Det ligger ca 2 mil utanför Lund. FMCK kör ju ute på Revingehed om du vill träna med de, finns säkert fler "banor" om du vill ha det. Annars kan man köra på revingehed på egen hand också.
ok kolla gärna uppförvaring i ladan så får vi se ..

Last edited:
Oftast iaf... Och så är det bara gamla människor som kör... Det är inget för mig i vilket fall..

Vad då?? finns där ställen o köra på där inte militären börjar jaga en på 2 sek?
Eller du åker ifrån dom ifall dom dyker upp :)
Då kanske man får ordna fram dubbdäck till hojen ..

Vad då?? finns där ställen o köra på där inte militären börjar jaga en på 2 sek?
Eller du åker ifrån dom ifall dom dyker upp :)
Då kanske man får ordna fram dubbdäck till hojen ..

Militären dyker väldigt sällan upp.. Speciellt om man håller sej på vänster sida om veberödsvägen. :P Och skulle de dyka upp så kör man antingen ifrån de, eller om man står stilla så säger man "Jaha, det visste jag inte" när de säger att man inte får köra där!

Militären dyker väldigt sällan upp.. Speciellt om man håller sej på vänster sida om veberödsvägen. :P Och skulle de dyka upp så kör man antingen ifrån de, eller om man står stilla så säger man "Jaha, det visste jag inte" när de säger att man inte får köra där!

Du menar vänster om man kör från harlösa -> veberöd? Är det mycket där? Bara kört precis brevid vägen...

3220568 Du menar vänster om man kör från harlösa -> veberöd? Är det mycket där? Bara kört precis brevid vägen...
Där är en hel del att köra på om du kör på vänster sida. :hihi

Fast ju närmare regementet du kommer desto mer har du att köra på och desto mer börjar det likna enduro.

Vart ligger den banan ute vid Väla?

Den ligger på motsat sida om VÄLA. På väg mot YamahaCenter , strax innan man har soptippen på vänster sida, så ligger det precis intill vägen. Är skyltat utifrån. Dock bara körning på specifika tider.

Så som jag förstår det så heter vägen Grusvägen, där Enduroparkeringen är. KOllade just på Eniros kartor.

Den ligger på motsat sida om VÄLA. På väg mot YamahaCenter , strax innan man har soptippen på vänster sida, så ligger det precis intill vägen. Är skyltat utifrån. Dock bara körning på specifika tider.

Så som jag förstår det så heter vägen Grusvägen, där Enduroparkeringen är. KOllade just på Eniros kartor.

Tackar för infon.
Ska kolla upp detta, brukar vara i HBG ofta, nu kanske man kan ta med hojen dit. :yoparty

nu e jag lost, regementet ligger väl ändå på HÖGER sida om man åker harlösa->veberöd?

Ja, precis! Du är rätt på det! Den andra sidan är där faktiskt mer att köra på än man tror, men de bästa stäällena finns givetvis på andra sidan, närmre regementet! Men det är inte fy skam på andra sidan heller, och där är det ju mindre risk att akten hittar en! Fast vi kör över hela Revinge, så vi är på regementssidan också!

Ja, precis! Du är rätt på det! Den andra sidan är där faktiskt mer att köra på än man tror, men de bästa stäällena finns givetvis på andra sidan, närmre regementet! Men det är inte fy skam på andra sidan heller, och där är det ju mindre risk att akten hittar en! Fast vi kör över hela Revinge, så vi är på regementssidan också!

Tack! Blev lite rädd att mitt lokalsinne hade ballat ur helt!:) Bara testat lite invid vägen men man får kanske kika lite till där då...

om du lånar mig en leksak så kommer jag gärna ut och leker med dig, rookie som jag är:tummenupp körde cross när jag var yngre, mest bana och sådär, men hade aldrig så mycket pengar att jag kunde backa upp intresset så efter det har jag mest kört idiotkörning med icke-offroad-anpassade hojar ute i skogarna runtikring hemmet:näsblod

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP