Leka Fredag 5/9

Mange

nu är det din tur. På väg ner givetvis, efter en lång tur på slangen.

mangeh03090501.JPG

Du

var faktiskt ganska mycket högre än vad korten visar några gånger. Så det går ju framåt.
Vad är det man säger, träning och åter träning sedan kommer det.

mangeh03090508.JPG

Så ja

som jag sa Mange du var faktiskt högre men tyvärr för långt borta för att det skulle bli en hyfsad bild.
Sista här, provar en mr K special utan någon vidare framgång. Det kräver lite mer träning. Lite skumm bild men det får gå.

otee03090302.JPG

Bilderna blev ju kanon.

Jag måste nog skaffa mig lite färgrannare kläder för på dom flesta biderna ser det ut som om Spökplumpen är ute och åker. :3freak

Fan

vilken skärpa du får Mange. Jag måste öva mer på att ställa in kameran rätt.

mr K, jag är faktiskt lite impad över det tricket, det ser jävligt enkelt ut, men.........

Re: Fan

Otee skrev:
vilken skärpa du får Mange. Jag måste öva mer på att ställa in kameran rätt.

många kort med dålig skärpa också..tyvärr på detta..lägger ut det ändå så du ser hur högt du är..när trillar trean i ? :tummenupp

edit: glömde bilden...

snart,

väldigt snart tror jag. Det går ju nästan för fort redan på 2:an.
Måste få upp balansen lite bättre först, och vrida huvudet lite mer så man ser mer av vägen. Sen kommer det.

Re: snart,

Otee skrev:
väldigt snart tror jag. Det går ju nästan för fort redan på 2:an.
Måste få upp balansen lite bättre först, och vrida huvudet lite mer så man ser mer av vägen. Sen kommer det.

Fördelen med en 996cc Twin är att man kan lägga i tvåan och rycka upp den utan att växla i luften. :)

Men, jag tycker det går så jäkla fort när man rycker upp den i tvåan!! blir skit skraj varje gång... :(

Hehe

jo det går ganska fort på 2:an, men jag tror jag har hittat balanspunkten. Man slipper gazza mer när man väl har kommit upp där (det är högt!!!!).

Fina bilder!!

Man börjar få liiiite höjd nu ser det ut som.
Nu gäller det bara att inte slå av på gasen så fort.

Här

kommer resten av bilderna från igår. Jag lyckas inte få rätt på hemsidan, så jag slänger ut de här istället.

Back