Leka doktor

Swedie skrev:
hehe, jaru, jag har en rand oxå. fast på anda sidan av foten. :p

Här är en jämnförelse med min "friska" fot :)

Syns skillnaden i färg? Rätt kul när jag kan trycka på foten och det lämnar ett märke kvar i huden i flera minuten. Liksom som en håla :D

Hahaha!!! Du Swedie... den är inte snygg nån stans!!! Jädrar så den ser ut. Förstår nu om du hade lite ångest inför stygga doktorn.... (menar, det finns ju folk som fått 2 fingrar i röven för mindre....)

Ränderna ovanför tårna hade tjejen med... Men inte resten av foten upp till smalbenet som du har. :3freak

Fyfaan vad din fot ser ut swedie!!!! :Bugar att du fortfarande kan ta dig fram e ett under!!!
Krya på dig!

///M

Swedie skrev:
Klängde som en apa på krycka bara för att hålla mig upprätt. ajja. måste sett schyst ut då brudarna flockade sig :rolleyes: Iaf så på sjukan fanns där en massa söta soon to be sköterskor.. oj oj. Brornsa fruga Ida kände dom! !! skulle lägga in ett bra ord hos dom åt mig! Hoppas det ger resultat! :) hehe

Sedär ja...lite tur i oturen då!;) Snart kanske du går hand i hand m en söt liten sjuksköterska!? :tungan *Pillan håller tummarna för Swedie*

Swedie skrev:
hehe, jaru, jag har en rand oxå. fast på anda sidan av foten. :p

Här är en jämnförelse med min "friska" fot :)

Syns skillnaden i färg? Rätt kul när jag kan trycka på foten och det lämnar ett märke kvar i huden i flera minuten. Liksom som en håla :D

Passa på att sola lite nu - så där bleka ska inte benen vara under sommaren :)
Den blå färgen är helt OK (matchar ju hojen) - det kommer se ut som en färgkarta från Beckers under tidens gång... :näsblod

fluppen skrev:
JAG FRÅGAR IGEN :

Hur gick vurpan till swedie ??
Påkörd bakifrån under race på Falkenberg i runt 150 kanske. Jag var påväg om en förare när han tappade spåret. Så mitt spår försvann o jag fick nita på bromsen varpå jag sekunden senare blir luftburen och flyger och får en rätt hård marksyning. Det blev en highsider variant i 150 alltså.

TomK skrev:
Passa på att sola lite nu - så där bleka ska inte benen vara under sommaren :)
Den blå färgen är helt OK (matchar ju hojen) - det kommer se ut som en färgkarta från Beckers under tidens gång... :näsblod
Jag har inte haft tid, och kommer väl inte komma ut den närmaste tiden heller. Tror inte jag får sola med en fot som ser ut som den gör... (tror blodet som är levrat kanske blir värre.. öh). Sen äre ingen sol ute idag iaf.

/Likblek

Fattar inte varför du ska käka naproxen när du har slagit dig.
Naproxen är ju inflammationsdämpande, och det kallar inte jag det du har !?

En avsugning tar bort det mesta negativa i kroppen...

sätt en nål under höger stortånagel sen sparkar du in den i väggen.. du kommer inte ha ont i den vänstar foten efter det.. jag låvar :)

mår du bättre nu swedy?
jag får hämta dig så du får dricka lite sprit

blom skrev:
sätt en nål under höger stortånagel sen sparkar du in den i väggen.. du kommer inte ha ont i den vänstar foten efter det.. jag låvar :)

mår du bättre nu swedy?
jag får hämta dig så du får dricka lite sprit
jag behöver festa.... seriöst. Men är rädd att om jag är full o trevlig så kanske jag gör nått jag inte borde med foten (i övrigt oxå). :p

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!