Leka 100 leken

Hur ofta kör du 100km/h för fort

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
P@itor skrev:
Var bara tvungen att fixa de tre översta på listan med bilen idag. 170 på 70 väg 190 på 90 väg samt en liten 210a på ehh ja ni fattar. E dock inte så dum så jag kör en på 150 och knappast en 130. :hihi

GRATTIS!!!!!!!! Hoppas du dör i en singelolycka nästa gång!!!!!!

Marcin_go skrev:
GRATTIS!!!!!!!! Hoppas du dör i en singelolycka nästa gång!!!!!!

hum ska man säga tack det samma lr vadå?

Röstningen e avslutad så jag behöver ju inte försvara nått längre, hehe :tuttar

Kul för dig Paytor att även du får uppleva hur det känns att köra fort. Men det går åt en hetare hoj än en 125:a om du ska vara med och skryta bland knuttar om fortkörning. Opelägare hänvisas vänligen till annat forum. :näsblod

Alla kör efter eget huvud, jag har hoj för fartkänslan, när knät ligger i backen över 160 så stiger pulsen, DÄRFÖR kör jag hoj!!! :yoparty
Passar det inte så håll er undan från småvägarna i sörmland... :fatta!
Den dagen som jag enbart ser hojen som ett transportmedel så är det läge att skaffa busskort, jag kommer få fan för detta men det skiter jag i, alla har sin åsikt, även jag! :)

Fredrik :tomten

nasholm6 skrev:
Största problemet är att isbjörnarna brukar dyrka upp låset på hojen o wheela för att imponera på pingvineran, sånt sliter som fan på 2ans växel.

så du menar att dom snor bågen å kör till andra sidan jordklotet bara för att impa på pingvinerna??? tjenare...

Hoztic skrev:
Hujj, va coooooooool du är! Hoppas verkligen att du körde i tät trafik, och drog alla på höger sida, eller på vänster vägren, annars räknas det inte... :rolleyes:

Att du alltid ska klaga på folk som kör för fort. Är du avis eller??

Fan va mycke folk det finns som klagar på forkörare här, om ni gnäller så jäkligt vad gör då på den här sidan??
Köper man en sporthoj och kör enligt hastighetsgränserna (så länge man inte bara nytjar den på bana) så måste man ju va fruktansvärt korkad, finns ju mycket billigare och bekvämare hojar att ha om man bara ska fisa runt.
Och pollen va stängd såg jag, men mitt svar är flera ggr om dagen. Dock bara där jag själv anser att det är säkert att inte köra på nån. Jag väljer hastighet efter omgivning. Bara för att det är 50gräns inne i ett villa område betyder inte det att jag kör i 50, utan kan myckeväl köra i 30.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!