Legoland i +32 never again

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Drömmer mig i bort i fjärran i soligt väder med hojen mellan benen ljuvliga kurviga vägar i canazei området där 190hk får vråla ut sina lustar, där slutar drömmen raskt med abrupt uppvaknande av minst 300 skrikande ungar och köer av förbannelse i varje hörn svetten rinnandes i solen, känns också som man sitter i en bastu men kommer fan inte ut. Plågan fortsätter resten av dagen::: ( 8 hours of legoland hell avslutas på gott maner med en nätt summa av ca 300:- spänn per timme i kostnad denna dag men vad gör det bara jag får dra en repa i regn när jag kommer hem så blir jag nöjd.

:banana

Har precis kommit hem från samma helvete! Ända ljuspunkten va när man satte sig på flyget hem och va i sverige på en knapp timme :)

Skulle väl va att låta bli att skaffa barn, annars är det något varje förälder måste genomlida en gång under barnens uppväxt :huvet

Farmor har uttryckt en önskan om barnbarnsbarn innan hon går bort ett bra tag nu. Det kan hon ta och fetglömma.

JAG VILL INTE TILL LEGOLAND (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Har precis kommit hem från samma helvete! Ända ljuspunkten va när man satte sig på flyget hem och va i sverige på en knapp timme :)

Flyget? Det är ju lite fusk det...:D

Själv önskade man att man hade MER tid och semester så att man kan åka ner till Legoland med ungarna.

Har inte varit där sedan 80-talet.
[YOUTUBE-ID]-CuuJ0LnEAk[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Legoland är jätte nice! det är de 32 graderna i skuggan och de enorma köerna som suger..

En dag kanske jag får en ursäkt att besöka stället. Långa köer och sol är ingen hit var man än befinner sig. Finns säkert tidpunkt på året strax innan säsongen drar igång som man kan åka dit och slippa köerna och värmen.

Kom hem från Legoland i förrgår, det var ju skitkul. Strålande sol och en galen 6-åring att försöka hålla jämna steg med. Ett tips om det blir för varmt. Åk piratskeppet där man skjuter vattenkanon på varandra, perfekt svalka. :)

Ett annat tips om ni ändå är i krokarna, besök randers regnskogar. Detta var förjefla intressant. En del djur är helt fria i kupolerna, en liten apa fläskade över min axel när jag skulle gå över en hängbro. Bara en sån sak. :D
Man svettas som en gris i de tropiska klimaten, men det är det värt med råge. Ta med vatten bara.

http://www.regnskoven.dk/

[YOUTUBE-ID]SOCiJX9FGBE[/YOUTUBE-ID]

Hansen verkar vara en i gruppen av dessa skrikande ungar
jag nyss lämnade i sodom å gomorra.

No hard feelings Hansen.:tummenupp

Näärå.

Mycket gnäll bara, har man inte vett att trä på ett gummi så ska man fan inte gnälla efteråt :D

No hard feelings om gummit.

Kom hem från Legoland i förrgår, det var ju skitkul.

Låter ju bra.
Det som jag gillade när jag var liten (8-9år) var städerna som dom hade byggt upp. Alltså små städerna.
Finns dessa kvar?

Ska se om jag inte kan hitta lite gamla foton och slänga upp här i tråden.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN