Ledsen

är det dom som körde ihop på rakan utanför hjo du syftar på eller?
fick mej en riktig tankeställare me tanke på hur man har kört på den vägen ibland
Beklagar sorgen

Beklagar verkligen sorgen!

Man blir så förbannad! Satt senast igår på jobbet och hörde en servicetekniker berätta hur han höll sig, nästan, vaken när han kört hem. Man skulle hålla i ratten med ett finger, underifrån, längst nere. Då vaknar man när handen faller ner i knäet, enligt honom. Fy fan för sådana säger jag bara!

PMR skrev:
Beklagar verkligen sorgen!

Man blir så förbannad! Satt senast igår på jobbet och hörde en servicetekniker berätta hur han höll sig, nästan, vaken när han kört hem. Man skulle hålla i ratten med ett finger, underifrån, längst nere. Då vaknar man när handen faller ner i knäet, enligt honom. Fy fan för sådana säger jag bara!

Skulle kunna :kulspruta :4skrika :död
Jag och pojkvännen Jörgen har pratat mycket om just detta, han arbetar i norge och när han skall hem är det massor med kaffe och god sömn som gäller, eventuellt också koffeintabletter samt många små pauser med frisk luft. De som hade Jeepen hade kört i 16 tim och hade bara tre mil kvar!, hade det varit ett djur som Kristoffer hade kört på hade sorgen varit lite lättare att bära.

Vad hemskt! Det är trist när oskyldiga människor dör pga andras misstag.
Det var alltså flera i jeepen? Dumt att de inte höll varandra vakna.

Beklagar! :(

Bikerbitch skrev:
Vad hemskt! Det är trist när oskyldiga människor dör pga andras misstag.
Det var alltså flera i jeepen? Dumt att de inte höll varandra vakna.

Beklagar! :(

Ja, de var FYRA stycken i den mötande bilden!.

TACK TILL ER ALLA SOM HAR SKRIVIT, det värmde ett litet Hjo-hjärta. "I LOVE HJO ALL", ta hand om varandra.

Kram Lena o Jörgen.

de var en som åkte med han eller ?
hur gick de med honom?

:( kan inte säga så mycket mer än beklagar sorgen.

usch.. *tårögd*

sänder tankar och kramar till er anhöriga och vänner.
Vila i frid.

In memorian: Ulf-Göran alias Kfc.. hoppas att du wheelar i frid.
Önskar att du hade fått uppleva nya kawwan, den hade du nog gillat. :(

Beklagar sorgen, måste kännas hårt.
Hittills är jag själv besparad från såna hårda slag som livet kan ge en.
Hoppas jag slipper länge till...
Tankarna går till hans nära och kära.

tyvärr men igentligen så är inte vägen så dålig i sej men många kör för fort där om man bortser från korset vid linderryd

Back