Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.
ettan skrev:
2514000 Det bästa man kan göra är att lyssna på depp musik sitta å deppa ett tag. Sen så glömmer du honom och hittar andra skäl att vara ledsen :)

Livets goooa cirkel

Och där kommer Dean Martin in i bilden!:) Har inte lyssnat på någon människa som kan sjunga på ett så vackert och lidelsefullt sätt..
Många låtar har andra artister också sjungt. Men det finns bara en Dino;)

Lyssna på passande låtar så som:

Honey = bahh, nästan tårar på den låten..
From lover to loser
I´m so lonesome i could cry
Nobodys baby again = en utav mina favoriter!
Crying time = så förbannat bra!
Just friends
He´s got you = Du får väl sjunga She´s got you:rolleyes:
Little ole wine drinker me = :gråta
Tracks of my tears = en utav mina absoluta favoriter också.
For the good times
I wonder who´s kissing her now = :gråta
Raining in my heart

Och sen när du vill bli glad och/eller är nykär:

Besame mucho
That´s amore
The right kind of woman
Dame su amor
In the misty moonlight
What a diffrence a day makes
Wedding bells
From the bottom of my heart
Magic is the moonlight
Welcome yo my world = :kär
The birds and the bees = Oerhört :kär
Little green apples
Raindrops falling on my head

Ok, nu hoppas jag att nån tar sig tid att ladda ner låtarna efter all tid jag tagit mig att skriva upp de;)

//Smöret

Samma sak har hänt mig...men nu när jag kommit överfanskapet till svans känner jag mig så jävla fri och skööön..:rolleyes:

Rash skrev:
2513986 Träffa en kompis och käka choklad och snacka skit. Har sett på film att det är sånt honor gör för att må bra:tummenupp

:hej :slicka

men förhelvette inte du försvinn :6surkart :hoppskrat *skämt*

Vill ha kexet uppmärksamhet, hur? :hej :hördu

Kawakex skrev:
2514164 Hur gör man då?:)

Vet att du inte frågade mig men det lättaste sättet måste vara att ta kontroll över saker och ting och bara göra det som känns bäst för dig. Och inte låta honom trycka ner dig i skorna hela tiden.

Ja jag vet lätt att skriva svårt att göra. Men håller tummarna att du hittar den styrka du behöver för att kunna gå vidare och lämna det som inte känns bra bakom dig.

Mitra skrev:
2514175 Vet att du inte frågade mig men det lättaste sättet måste vara att ta kontroll över saker och ting och bara göra det som känns bäst för dig. Och inte låta honom trycka ner dig i skorna hela tiden.

Ja jag vet lätt att skriva svårt att göra. Men håller tummarna att du hittar den styrka du behöver för att kunna gå vidare och lämna det som inte känns bra bakom dig.
Tack:)

Kawakex skrev:
2513349 Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.

Jaga inte honom, ignorera honom. Det är större chans att han kommer tillbaka om han hinner upptäcka att han saknar dig. Om du är på hela tiden driver du bara honom längre bort.

Kawakex skrev:
2513349 Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.

Om han inte vet vad han vill, och det gått en månad. Fuck it... enda du kan göra. Gå vidare och njut av livet som singel. För helt ärligt, är det underbart :)
Även om det vissa dagar hade varit fint som fan med fast förhållande är det skönt att vara för sig själv.
Lycka till.

Nursey skrev:
2513955 Kawa..lyssna på detta..det är det enda som fungerar!! Jag lovar:pannkyss

Och "knullarunt" teorin funkar bättre för killar än tjejer i allmänhet..men om du är en av dom få tjejer som kan göra så och det känns bra..go for it.

:tummenupp , Håller med...Bryt alla kontakter med honom annars trasar du bara sönder dig mera. Radera bort honom ur ditt liv...det blir bara väre om du inte gör det.. Har själv blivit sönder trasad tre gånger...det är väll lika bra att va singel. Har ju alltid hojen :) o den gör mig lycklig.

Madhonda skrev:
2513360 Hmm....i värsta fall, har han med det uttalandet hittat en ny.

Sök på forumet så ska du hitta en siljon trådar som behandlar detta ämne. Oftast är det då förstås tjejer som "inte vet vad dom vill" och har hittat en ny.

Får man fråga hur gammal du är....eller ung rättare sagt. Det blir svårt att leva ett helt liv utan hjärtesorg.

That´s life.!!!

:nicka Om man inte vill ha nån hjärtesorg får man låsa in sig i sitt hem och inte träffa nån annan människa mer...lite jobbigt skulle jag tro att leva så.
Hjärtat tål mer än vad man tror...

Maghonda du är smart du :) ska nog starta en fanclub i ditt namn ;)

Minimal skrev:
2514267 Om han inte vet vad han vill, och det gått en månad. Fuck it... enda du kan göra. Gå vidare och njut av livet som singel. För helt ärligt, är det underbart :)
Även om det vissa dagar hade varit fint som fan med fast förhållande är det skönt att vara för sig själv.
Lycka till.
Jag är ju ingen singelmänniska men jag har väl inget val. Jag är mer den som gillar att han nån o gulla och mysa med och skämma bort.

ettan skrev:
2514000 Det bästa man kan göra är att lyssna på depp musik sitta å deppa ett tag.
Tror att det är bättre att hitta på massa saker att göra.. Så finns det ingen anledning att sakna honom..

Kawakex skrev:
2514334 Jag är ju ingen singelmänniska men jag har väl inget val. Jag är mer den som gillar att han nån o gulla och mysa med och skämma bort.

Jo och det är inget fel i det. Men ibland är det skönt att komma hem till sig själv, ha mer tid till annat, umgås med sina vänner, familj o.s.v

Visst är det underbart att just ha någon där att skämma bort men det är inget du ska sitta och fundera över. Njut av tiden som kommer nu, när du minst anar sitter du i skiten igen :tungan

Minimorran skrev:
2514338 Tror att det är bättre att hitta på massa saker att göra.. Så finns det ingen anledning att sakna honom..
jag får ut o rasta hojen. Synd bara att det är höst och det är nu man tänder levande ljus och gullar under täcket.

Kawakex skrev:
2514376 jag får ut o rasta hojen. Synd bara att det är höst och det är nu man tänder levande ljus och gullar under täcket.

Jo... synd att du bor så långt bort, annars kunde vi rasta hojarna ihop och sedan dela på en chokladkaka..:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8