Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.
Kawakex skrev:
2513847 Jag vet, det känns som om jag hudlös badar i salt, men hur kan man bryta med nån man vill va med. Tack för alla goda råd. :)

Vill ni båd aha varandra så finns ju alltid möjligheten att återförenas men med det sviniga sett han beter sig så är det bara tacka för sig! :tummenupp

valmers skrev:
2513773 Det är bara det hårda regelverket som funkar i ett sådant här fall. Som vanligt. Dumpa. Stenhårt. Säg upp bekantskapen. Byt gym om ni har samma. Radera nummer. Svara INTE. Öppna INTE.
Ja, det är svårt, men du gör dig olycklig om du inte gör det.

Kawa..lyssna på detta..det är det enda som fungerar!! Jag lovar:pannkyss

Och "knullarunt" teorin funkar bättre för killar än tjejer i allmänhet..men om du är en av dom få tjejer som kan göra så och det känns bra..go for it.

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2513955 Kawa..lyssna på detta..det är det enda som fungerar!! Jag lovar:pannkyss

ja han har faktiskt rätt men det handlar om att göra det med...själv blir jag snäll som ett lamm när mitt ex ringer :( fan att man inet kan va lika tuff in the real world

Gottis skrev:
2513959 ja han har faktiskt rätt men det handlar om att göra det med...själv blir jag snäll som ett lamm när mitt ex ringer :( fan att man inet kan va lika tuff in the real world

Det är sant..men vem sitter o mår dåligt efteråt..du eller hon?

Ps ett krossat hjärta skulle jag inte önska min värsta fiende..men man kommer igenom det..oftast då man hittar någon annan.

Det känns rätt omöjligt just nu plus att han är borta hela helgen på nån familjegrej jag inte fick följa med på. Jag är så SVAG. Hatar mig själv för det.

Kawakex skrev:
2513980 Det känns rätt omöjligt just nu plus att han är borta hela helgen på nån familjegrej jag inte fick följa med på. Jag är så SVAG. Hatar mig själv för det.

Träffa en kompis och käka choklad och snacka skit. Har sett på film att det är sånt honor gör för att må bra:tummenupp

GsxrAbuser skrev:
2513984 Är fortfarande här :hej

:hej :slicka

Last edited:
Kawakex skrev:
2513980 Det känns rätt omöjligt just nu plus att han är borta hela helgen på nån familjegrej jag inte fick följa med på. Jag är så SVAG. Hatar mig själv för det.

Bli stark, skit i honom, hans förlust. hans beteende, han har redan en ny på G, fråga varför du inte får följa med på familjegrejen...du är ute ur hans värld..
Han vill nu bara ha ut det gottaste. Vill han ha sex, neka !

Chrille skrev:
2513624 Tills hon blev vuxen eller vaddå??

Hej å hå vad vi kan vara fördomsfulla.

Jag har en farbror som är 26 år, för inte så länge sen var han i ett förhållande med en 19årig tjej (som visserligen skulle fylla 20 snart), och om man gissade åldern efter beteende hade jag tippat 24-25. Utseendet avslöjade henne lite, fast iofs, det finns väl väldigt många väldigt fräscha 25åringar så. Den här tjejen hade hunnit gå igenom väldigt mycket i sitt liv, antagligen därför hon var som hon var.

Jag har ett annat exempel på en som går i min klass, hon är 19 år också, ska snart fylla 20, och hon kunde lika gärna vara 15 om man går efter både utseende och beteende.

Förståru vad jag menar? Säg att stoppslirarns flickvän nu var som en 25åring, then what's the problem?

Det bästa man kan göra är att lyssna på depp musik sitta å deppa ett tag. Sen så glömmer du honom och hittar andra skäl att vara ledsen :)

Livets goooa cirkel

Gabor skrev:
2513991 Bli stark, skit i honom, hans förlust. hans beteende, han har redan en ny på G, fråga varför du inte får följa med på familjegrejen...du är ute ur hans värld..
Han vill nu bara ha ut det gottaste. Vill han ha sex, neka !

Men vänta nu, hjälpte du precis fienden??:fatta!

Allt för många underskattar "The cuntpower" faktiskt.

Kawakex skrev:

Du behöver flytta å det nu! punGt!

Nämen va faan... Va e de med dom här höstarna, alla tycks ju göra slut ?? Blev själv dumpad för en vecka sen :gråta ...kommit fram till att hon varit otrogen tillsammans med min värsta fiende :kulspruta , fy faaaaan säger ja !!! Såja gumman det ordnar nog upp sej ska du se, du e ju inte ensam heller, du har ju oss på sporthoj :pannkyss . Tips som jag har fått här tidigare, sörj rejält gå sen vidare ( funkar skitbra man bli bara så happy till sist :) )

Rash skrev:
2514003 Men vänta nu, hjälpte du precis fienden??:fatta!

Allt för många underskattar "The cuntpower" faktiskt.

Hon är hojtjej, hon vill ha hjälp, hon får hjälp ok ?? :yoparty

Jag komma äta så mycket choklad och sen kommer ingen vilja ha mej och då blir jag deppig för det.Tränar istället, boxas. Han vill inte ha med mig för att det känns konstigt mellan oss. Visst skulle jag kunna neka sex men jag förlorar ju på det då med.

Kawakex skrev:
2514024 Jag komma äta så mycket choklad och sen kommer ingen vilja ha mej och då blir jag deppig för det.Tränar istället, boxas. Han vill inte ha med mig för att det känns konstigt mellan oss. Visst skulle jag kunna neka sex men jag förlorar ju på det då med.

ok,vänd på det, utnyttja honom till den mildra grad att han inte fattar ett skit då. Sug ur han allt vett, osv...:tummenupp

Kawakex skrev:
2514024 Jag komma äta så mycket choklad och sen kommer ingen vilja ha mej och då blir jag deppig för det.Tränar istället, boxas. Han vill inte ha med mig för att det känns konstigt mellan oss. Visst skulle jag kunna neka sex men jag förlorar ju på det då med.

Ok.. Gör bäst du vill.. Den enda som förlorar på det är du...

Tobbe81 skrev:
2514014 Nämen va faan... Va e de med dom här höstarna, alla tycks ju göra slut ?? Blev själv dumpad för en vecka sen :gråta ...kommit fram till att hon varit otrogen tillsammans med min värsta fiende :kulspruta , fy faaaaan säger ja !!! Såja gumman det ordnar nog upp sej ska du se, du e ju inte ensam heller, du har ju oss på sporthoj :pannkyss . Tips som jag har fått här tidigare, sörj rejält gå sen vidare ( funkar skitbra man bli bara så happy till sist :) )
tack, hoppas du mår bättre själv snart:pannkyss

Biturbo skrev:
2514041 Ok.. Gör bäst du vill.. Den enda som förlorar på det är du...
Jag vet, hatar ju att jag är så svag och tänd framför allt, behöver sex mer när jag känner att det går utför. Men jag ska försöka vara stark.:)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...