Ledsen att jag tjatar...

Silwer skrev:
Jaha, då har du nåt å åka på till våren då.
Du har ju stått som hojlös så länge jag varit på forumet.
Ja för tusan....

Fast jag var med innan kraschen på SH oxå.... då hade jag allt min GS500.... så helt hojlös har jag inte vart.... Men nu jäklar =)

:yoparty

Skorpan skrev:
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

grattis mannen,hur e det med axeln då??

Den e fasen helt ok alltså.... Liten knöl bara, men ingen smärta eller mindre rörlighet eller nått..... kalasbra...
Hur går det med foten å benet då???

red_ninja skrev:
Härligt.... ser fram emot fler körningar från g-platsen, undvik o lek jordfräs nu: ):):):) grattis! :)

Lätt att vi ska åka.... Men utan jordfräs då kanske =)....

Hmm, å hjärtumsvägen är given.... Även med den lilla svängomen så man kommer ut vid fästningen :rock

Penguin skrev:
Grattis då! Den första sporthojen är alltid lite speciell att kunna köpa.

Drömde själv om just en FZR på den tiden då det begav sig, men då hade man inte pengarna att kunna köpa så moderna hojar. Minns att jag gärna ville ha en sån eller en ZXR 750.....

Tackar tackar....

Jag lyckades allt skrapa ihop lite sparpengar å köpa mig min drömhoj (än så länge)....

Nä, men då vet du ju hur gött det är :rock

Nu ska det putsas...

hållundan skrev:
...Men satan va lycklig jag är!!!!

Köpte min första sporthoj idag...

En ruskigt välvårdad å fräsch Yamaha FZR 600.

Fan va glad jag är...

Synd att det är skräpväder å snart vinter...

Men men, ska putsa den så ren att det kommer gå att äta omelett på den....

Grattis på dig mannen, fin hoj du har fått tag på :tummenupp

Vi får ta en tur till sommaren, kom upp till götet igen vet jag så tar vi en sväng på min favoritväg, Töllsjövägen :banana

// Fogerty

Töllsjövägen :rolleyes:

Ja den e rolig den..... hmmm.....

Nä, men visst ska det åkas!!!.... Hörde att du klota för ett tag sedan?? Nya däck eller hur var det???

:hej

hållundan skrev:
Den e fasen helt ok alltså.... Liten knöl bara, men ingen smärta eller mindre rörlighet eller nått..... kalasbra...
Hur går det med foten å benet då???

benet e OK,foten e det värre med
ska in nu i vinter nångång en 5e gång o gräva i skiten
en benbit som dom missa som ligger o klämmer senan o lite nerver
bara det att det e väntetid 3-6 månader,man blir ju :huvet

hållundan skrev:
Töllsjövägen :rolleyes:

Ja den e rolig den..... hmmm.....

Nä, men visst ska det åkas!!!.... Hörde att du klota för ett tag sedan?? Nya däck eller hur var det???

Japp det stämmer, agerade lite jordfräs jag me, men det gick väldigt bra, en ny framskärm bara :banana

// Fogerty

fogerty skrev:
Japp det stämmer, agerade lite jordfräs jag me, men det gick väldigt bra, en ny framskärm bara :banana

// Fogerty

Jefla tur att det int gick värre!!!

Fan då åker vi till våren då!!! :rock

Ska du köpa liljas RS eller???

hållundan skrev:
Jefla tur att det int gick värre!!!

Fan då åker vi till våren då!!! :rock

Ska du köpa liljas RS eller???

Haha, nää inte för att var taskig men det känns som ett kliv neråt. Ska försöka bemästra min hoj nästa säsong och använda huvet :huvet lite mer. Det är tvunget för det blir nog halvförsäkring nu. Men den tiden den sorgen..

// F

ha ha klart som fan att du itne ska byta ner dig.... inte en chans.... Din fajerstorm lät ju inte döligt kan man ju säga iallafall....

Ska med försöka bemästra min hoj..... eller EN hoj =)...

no more jordfräs...

hållundan skrev:
ha ha klart som fan att du itne ska byta ner dig.... inte en chans.... Din fajerstorm lät ju inte döligt kan man ju säga iallafall....

Ska med försöka bemästra min hoj..... eller EN hoj =)...

no more jordfräs...

Det var en skojig kommentar jag fick när jag serva, Mekanikern kom fram till mig och sa att "du den här hojen är en av de bästa jag lyssnat på" hahaha.

Nä du jordfräs är inget skoj, fan jag har aldrig vart så förbannad på mig,lite adrenalin kan man säga :huvet

Last edited:
Kan intyga att hojen låter jävligt fint :D
Kommer köpa ett ART-slipon till min.

Back