Ledig imorgon? Lite motor-kunnig? Häng på!

Ahhhhhhh, du tänkte så, ja då förstår jag dig bättre. :krama
Går det inte att be dem montera strypbrickor då? Om du och de planerar provkörningen ihop? Visst det tar lite tid men vafan... i dagsläget säljer dom nog inte hojar i parti och minut så lite extra tid kan de säkert lägga ner.

Ska tjata på dem, jag menar för helvete! De har ett 10-20tal xt660 inne, kan de inte strypa EN? ..

Ringde snubben nu för se om han fick sålt den, han skulle ha en spekulant. Han sålde den för 20lök som den var utsatt på. En cbr 600 f -01, full servicebok, 2500mil på mätaren, importerad 06 men papper sedan den kom ut på vägarna.

Frågade han nu, "men 20,000.. Är ju jäkla bra pris, måste ju ha varit något mer än ljudet? Eller?" -Nejdå, det var det.. "Ja då får jag hoppas du är nöjd med pengarna" -Jadå!
Hade något "skrammlande" ljud vid låga varv, antagligen kamkedjesträckarn'

Vafan? 20pix? NÅGOT måste vara skumt, annars är ju snubben bara bra skum.

Last edited:
Alltså det där är overkill, flytande packning på tub från Biltema, Mekonomen, Micro eller annat ställe löser ditt problem lätt som en plätt om dom inte har en hemma.
Var bara noggrann med regöringen. :fakta

Jo men för 70:- så slapp jag bli klibbig om fingrarna, eftersom den fanns hemma :)
(plus att allt annat i garaget slapp bli klibbigt)

Frågade han nu, "men 20,000.. Är ju jäkla bra pris, måste ju ha varit något mer än ljudet? Eller?"

Du kan för fan inte tala om att det är ett bra pris? :D

Alla tror f.ö inte att deras skit är värt sin vikt i guld= Smart folk.

Fråga "Motorrad". Han har en... vet dock ej vilken årsmodell...

Jag har en 99:a. Rasslande vid låga varv är kamkedjesträckaren. Det är en vanlig åkomma på de motorerna har jag läst. Det är ganska enkelt att byta ut. Den sitter på högra sidan på motorn och man kommer åt den om man tar av högra kåpan. Materialkostnad ca: 500-700 kr.

Det är en mycket bra motorcykel. Jag har haft min sen 2006 och hunnit med två kontinentsemestrar och många bandagar. Den funkar till båda. Det är en hoj jag kan rekommendera.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back