En 10W lampa vid normalspänning under drift ca 14,3 Volt har ~20 OHMS motstånd.
Man ska alltså på en äldre hoj utan Canbus
ha teoretiskt
4 st 20 OHMs motstånd eller två stycken 10 OHMs motstånd, ett på varje sida.
I praktiken så är lampmotståndet på en kall 10W lampa i området 1 till 2 OHM och när lampan används som blinkerslampa så kommer motståndet som blinkersreläet känner bli lägre än om 2 st 20 OHMs motstånd är parallellkopplade på respektive sida.
För det motstånd som blinkersreleäet känner är mellan kallmotståndet och varmmotståndet.
Min slutsats är att ett 10 OHMs motstånd på varje sida är för stort motstånd.
Utan skulle använda mindre motstånd, prova med att parallellkoppla varje 10 OHMs motstånd med ett eller flera tex 100 OHM eller 220 OHM motstånd.
Den "busenkla" lösningen är inhandla 2 st 20W lampor och sätta på lämplig plats på hojen.
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Belysning-och-lampor/Halogen/G4-2-st-2000034268/
Så var det gjort på min SV650S när jag köpte den.
Att sedan isolera lampor och sladdar med krymslang är inte att rekommendera.
Stående vid ett röd ljus med blinkers på såg jag den grå rök som all fungerande elektronik innehåller

helt plötsligt börja strömma upp framme vid instrumenten.
(Valde lösningen med ett belastningsoberoende Blinkersrelä, Biltema 42-140, monterade bort lamporna)
Nu har jag helt bortset från att S1000RR har ett Canbus system. Vilket innebär att du kanske behöver "10W lampor" placerade parallellt med var och en av de fyra LED blinkersna för att lura CANBUS att tro
att alla fyra blinkerslamporna fungerar som de ska.