Lazer hjälm.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Min lazerhjälm har spruckit sönder, jag har lagat den med superlim men det syns ju att det är sprucket...

Jag snackar alltså om "kepsen" som sitter ovanpå, inget som har med hjälmens säkerhet alltså... Katten hade omkull den och den föll så oturligt att plasten splittrades... :(

Finns det som tillbehör eller? Minns att jag såg en skärm liggandes på disken hos MCVaruhuset, men den kanske tillhörde en annan hjälm...

OM det finns att köpa, vad kostar en sån pryl egentligen?

/Zana

Jag har ett hjälmöverdrag, men det är lite psycho. Och det är inte varje dag jag vill ha det på...

Och så vill jag ju ha en hel hjälm...

-Ingen som kan hjälpa mig?

/Zana

eller så köper du en van den borch replika av mig för 1500kr använd i max 1timme..

Mcbudet skrev:
eller så köper du en van den borch replika av mig för 1500kr använd i max 1timme..

Jaja, bara för att plastskärmen är sprucken ska jag köpa en hel hjälm... Hmmm, det tål verkligen (inte) att funderas på... :1pajas

Hehe, seriöst nu grabbar!! Eller ska jag åka och skruva loss en på mcvaruhuset? Nej j*vlar, seriösa svar nu!!!! :)

/Zana

Bill G klotade sönder sin Lazerkruka och beställde en ny skärm förut. PM:a honom om prisuppgifter. Räkna dock med en fruktansvärd leveranstid på delar till Lazerhjälmarna.

_Bara att hoppa ner till mc varuhuset och bäställa en!

Zana skrev:
Jaja, bara för att plastskärmen är sprucken ska jag köpa en hel hjälm... Hmmm, det tål verkligen (inte) att funderas på... :1pajas

Hehe, seriöst nu grabbar!! Eller ska jag åka och skruva loss en på mcvaruhuset? Nej j*vlar, seriösa svar nu!!!! :)

/Zana

Mcbudet skrev:
_Bara att hoppa ner till mc varuhuset och bäställa en!

Får fråga vad dom tar först... Blir garanterat fattig... Jävla kattj*vel!!! (om scrootch läser detta så menar jag det inte :öl )

Ingen som har en klotad hjälm med skärm?

/Zana

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”