Såg på Yamaha-motor.com att man släpper sina 2007 års MC-modeller den 9:e October, för den som är intresserad.
"More 2007 Motorcycle models here (www.yamaha-motor.com) October 9, 4 PM Eastern"
Ska bli skoj att se vad de har kokat ihop i år! Den som väntar på något gott....
"More 2007 Motorcycle models here (www.yamaha-motor.com) October 9, 4 PM Eastern"
Ska bli skoj att se vad de har kokat ihop i år! Den som väntar på något gott....
