Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:Finns det någon i Sthlmsområdet som har tillgång till lastbil och skulle kunna frakta lite grus å singel å jord å annat till en vettig penning?!
UrbanTiger skrev:Firmor som säljer grus har ofta ett avtal med någon lastbilsfirma.
Nattleveranser är inte så vanliga då alltså....
korvgubbe skrev:Finns det någon i Sthlmsområdet som har tillgång till lastbil och skulle kunna frakta lite grus å singel å jord å annat till en vettig penning?!
Chris Ash skrev:Hur många kubik ska du ha? Räcker inte ett släp på bilen?
korvgubbe skrev:Släp tar sällan mer än ett par hundra kilo... 700 kilo är det största jag har tillgång till.
Behöver nog 1.5 kubik singel..
Antar att jag kan lösa det själv. Det var mest för att slippa åka så många turer till grusgropen och för att slippa åka flera varf efter mursten som jag tänkte se om det fanns någon hygglig själ med truckerkeps!![]()
moto-gg skrev:Vart i stan vill du ha det?
Victor skrev:Det finns ett grustag i tyresö vet jag. Typ vid Strandkyrkogården. Inte för att det är jättenära men lite på vägen kanske?
korvgubbe skrev:Grustagen går nog att hitta via gula sidorna. Ville mest slippa åka så många varv med en liten vagn för att få hem allt.
moto-gg skrev:1,5 kubik =2ton=3 vändor![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller