Lastbil + grävmaskin på fastighet, okej?

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Det är det fina med normer, de är inte exakt definierade men med normal begåvning, uppfostran och utbildning så förstår man dem ändå och de är helt självklara för en överväldigande majoritet av oss. Att det finns opponenter i utkanten av samhället får man leva med.

🙂
Nu är ju dock landet något lite större än vad som inryms i Stockholms innerstad, även om den lokala koncentrationen av östermalmskärringar och vänsterprettofeminister som vill lägga sig i hur andra sköter sin trädgård är större just där så tror jag inte att de nödvändigtvis är i majoritet sett till resten av samhället... Det kanske är så att det är "opponenterna i utkanten av samhället" som utgör normen i den här frågan. Kanske Inte så att de som tycker att varje trädgård nödvändigtvis borde innehålla skrot och skit är flest, men de som tycker att folk i största allmänhet bör sköta sig själv och skita i andra tror jag faktiskt är fler än de som anser att en liten klick tyckare i landets "finare" bostadsområden ska ha rätt att bestämma hur andra ska leva sina liv. Jag hoppas det iallafall :)

Last edited:
Nu är ju dock landet något lite större än vad som inryms i Stockholms innerstad, även om den lokala koncentrationen av östermalmskärringar och vänsterprettofeminister som vill lägga sig i hur andra sköter sin trädgård är större just där så tror jag inte att de nödvändigtvis är i majoritet sett till resten av samhället... Det kanske är så att det är "opponenterna i utkanten av samhället" som utgör normen i den här frågan. Kanske Inte så att de som tycker att varje trädgård nödvändigtvis borde innehålla skrot och skit är flest, men de som tycker att folk i största allmänhet bör sköta sig själv och skita i andra tror jag faktiskt är fler än de som anser att en liten klick tyckare i landets "finare" bostadsområden ska ha rätt att bestämma hur andra ska leva sina liv. Jag hoppas det iallafall :)
I Stockholms innerstad är problemet med vinterdäck och hjullastare försumbart.

I Stockholms innerstad är problemet med vinterdäck och hjullastare försumbart.
Bo där då så slipper du bry dig om vad fria människor gör med sin egen egendom på sin egen mark...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman