Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu är ju dock landet något lite större än vad som inryms i Stockholms innerstad, även om den lokala koncentrationen av östermalmskärringar och vänsterprettofeminister som vill lägga sig i hur andra sköter sin trädgård är större just där så tror jag inte att de nödvändigtvis är i majoritet sett till resten av samhället... Det kanske är så att det är "opponenterna i utkanten av samhället" som utgör normen i den här frågan. Kanske Inte så att de som tycker att varje trädgård nödvändigtvis borde innehålla skrot och skit är flest, men de som tycker att folk i största allmänhet bör sköta sig själv och skita i andra tror jag faktiskt är fler än de som anser att en liten klick tyckare i landets "finare" bostadsområden ska ha rätt att bestämma hur andra ska leva sina liv. Jag hoppas det iallafallDet är det fina med normer, de är inte exakt definierade men med normal begåvning, uppfostran och utbildning så förstår man dem ändå och de är helt självklara för en överväldigande majoritet av oss. Att det finns opponenter i utkanten av samhället får man leva med.
![]()

Last edited: