Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:Nej, jag...fuck.
Förlåt, men denna är jättegammal.

Stolten skrev:Låt mig gissa utan att ha tittat på länken.. En cross som hoppar in i en vit skåpbil som står där man brukar landa?
![]()
Gustav1 skrev:Jag har inte heller klickat på länken. Jag är övertygad om vad det är ändå.![]()
Om alla hela tiden hade postat gamla skämt o annat så skulle forumet överfyllas med bara de.Pinky skrev:Jag hade inte sett den innan så jag e glad att han postade länken här...sluta gnäll på alla som postar saker ni redan sett![]()
Pinky skrev:Jag hade inte sett den innan så jag e glad att han postade länken här...sluta gnäll på alla som postar saker ni redan sett![]()
sandstream skrev:Ett tips kan vara att söka efter delar av den URL som man lägger in. Får man inga träffar är det bara att tuta och köra. Dock får man räkna med lite gnäll från de hippa pojkarna (ja, jag brukar också gnälla om jag har sett ett skämt tidigare) men det är inget att bry sig om![]()
Exakt! Så istället för att klaga på folk som råkar lägga upp en film eller skämt som redan postats så kan ni ju klaga på att Swedie stängt av sökfunktionen i OT för det är herrejävlarimig sjukt irriterande och inte tycks det som om sökfunktionen någonsin kommer att komma tillbaka.Fluxir skrev:det går fortfarande inte att söka i OT!!!
Gustav1 skrev:Nu blir jag sur som satan.
Jag vet var du bor.![]()

mb skrev:Gammal som gatan, men på tal om att lyfta in hojar i skåpbilar snabbt...
Det var en kille på sport & motor här i stan som i princip lyfte upp min nuvarande hoj själv i firmabilen utan att den välte. Hade problem med axeln så jag tror inte det kan ha varit många hekton jag hjälpte till med den gången. Fattar inte hur han kunde få upp 250 kg (fulltankat) för en halvmeters tröskel utan att blinka![]()
Pinky skrev:Ok, du e välkommen hem till mig så kan vi ta en bira![]()
![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb