Lasta Expert

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pga oflexibilitet hos bilprovningen (och en viss oförmåga att boka tid i tid) så har vi ingen kärra till helgens begivenhet på Gotland.

Däremot har vi tydligen en Expert, 01-02. Kan man få in två banhojjar i en sådan+lite packning?

Någon med relevant erfarenhet?

Förtydligande av frågeställningen:
Kan man knö in 2 st R6 99-05 i en Expert/Jumpy/ Fiat Scudo ??

Som sagt, bilprovningen skojar man inte med.....
//Peter

Jag vet att en polare lastat två ducati 748/916 i en sådan, men detaljer som depåstöd mm, blir det stuva av med alt. om någon polare kan ta lite detaljer. Hojarnas bredd är ju inga problem.

Kanske kolla in att hyra en kärra istället? Eller låna en?

Åk runt till olika bilprovningsstationer och fjäska...

Jag skulle bes min buss, fanns tid först efter 5 veckor....åkte till Stenungsund och pratade med dom. Dom tog bussen med en gång!

Åk runt till olika bilprovningsstationer och fjäska...

Jag skulle bes min buss, fanns tid först efter 5 veckor....åkte till Stenungsund och pratade med dom. Dom tog bussen med en gång!

Nu för tiden KAN dom väl bara besiktiga fordon som är anmälda och vid dent tiden som man fått vid anmälan?
Allat annat skrattar dom åt...

(Haar själv missat min tid med nån sekund, men det var inget dom kunde göra nåt åt, för datorerna styrde vilken bil deras besiktningsterminal visade.)

Nu för tiden KAN dom väl bara besiktiga fordon som är anmälda och vid dent tiden som man fått vid anmälan?
Allat annat skrattar dom åt...

(Haar själv missat min tid med nån sekund, men det var inget dom kunde göra nåt åt, för datorerna styrde vilken bil deras besiktningsterminal visade.)

Kolla tider på nätet hela tiden, det dyker upp avbokningar på mornarna då å då. Annars ska det finnas en sms tjänst som säger till om det kommer in en tid på önskad station. Brorsan har använts sig av den iallafall.

/Karl

Ni kan nog snart ge ut en bok med titeln "Saker att checka innan bandagskörning"...

:D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back