Det kanske är en idiotfråga, men tycker mig se otroligt mycket mer trådar och inlägg som just är Yoshimura tillbehör till Suzuki.
Spelar kanske ingen roll alls utan är mer en utseende eller pris fråga, men då jag själv inte har en aning
om det spelar roll vilken man väljer så tänkte jag att jag skulle vända mig till sporthoj och alla snälla hjälpsamma hojproffs
Måste villigt erkänna att det är mest för ljudet och utseendet. K7's originalpipor vinner ju inte direkt lilla inofficiella pip-priset i Cannes för sin design
Kolfiber känns som ett måste (svart hoj) då jag gillar både utseende på kolfiber i sig själv och samtidigt så stämmer det bättre i färg med "svart" mot svart hoj.
Sedan har jag två avslutande, lite pinsama frågor.
1. "Måste" man mappa om (och då också box typ pc3) efter installation av slipon eller är det mest vid helsystem?
2. Läste någonstans att efter körning i bänk så bör man byta bakdäck pga av någon idiot grej och att vissa försäkringsbolag inte godkänner däck efter bänkning. Vet att jag läste en tråd här om det, men det var 1000 år sedan och hittade den inte. (kan ju vara jag som drömt det också
). Så ligger det något i det eller vinner jag månadens idiotfråga priset på sporthoj för fråga 2? 
Spelar kanske ingen roll alls utan är mer en utseende eller pris fråga, men då jag själv inte har en aning
om det spelar roll vilken man väljer så tänkte jag att jag skulle vända mig till sporthoj och alla snälla hjälpsamma hojproffs Måste villigt erkänna att det är mest för ljudet och utseendet. K7's originalpipor vinner ju inte direkt lilla inofficiella pip-priset i Cannes för sin design
Kolfiber känns som ett måste (svart hoj) då jag gillar både utseende på kolfiber i sig själv och samtidigt så stämmer det bättre i färg med "svart" mot svart hoj.
Sedan har jag två avslutande, lite pinsama frågor.
1. "Måste" man mappa om (och då också box typ pc3) efter installation av slipon eller är det mest vid helsystem?
2. Läste någonstans att efter körning i bänk så bör man byta bakdäck pga av någon idiot grej och att vissa försäkringsbolag inte godkänner däck efter bänkning. Vet att jag läste en tråd här om det, men det var 1000 år sedan och hittade den inte. (kan ju vara jag som drömt det också
). Så ligger det något i det eller vinner jag månadens idiotfråga priset på sporthoj för fråga 2?