Laser Doom på lördag?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tja!

Jag precis som några fler här inne är väl singlar? :yoparty
Och "Alla hjärtans dag" är inte den dagen jag uppskattar mest på året kan vi väl säga...

Så jag tänkte att i år, istället för att sitta hemma i sängen och dricka öl och käka glass till nån tragiskt sliskig kärleksgullegullfilm... kan vi gå på Laser Doom ett gäng?!

Härmed tänker jag förbjuda sliskiga par att medverka! Alla som kan hålla sin mun i styr är välkomna att vara med.

Men vad säger ni? Laser Doom på lördag den 14/2 kl 14.00 antingen i majorna eller i mölndal? Låter det som en plan? :)

1. Blomman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Laser Doom på lördag den 14/2 kl 14.00 antingen i majorna eller i mölndal? Låter det som en plan?

1. Blomman
2. Styret
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kl 14.. Då hinner man ju ut och dricka öl efteråt :öl

Last edited:
vem fan bryr sig om alla hjärtans dag?
Jag skiter ärligt talat i om du vill fira det eller inte, vill du va med och fightas med as coola lasergevär och dricka öl, så skriv upp dig på listan. Annars förstår jag inte din kommentar riktigt? :va
Jag tycker det är piss tråkigt att sitta hemma just denna helgen för det får mig att känna mig riktigt jävla tragiskt ensam. Och om jag då hellre "firar" den med mina polare och gör nått jag tycker är svinball, så känns det rätt mycket bättre. :)

Sen att det faktiskt är en jävla löjlig helg kan jag helt instämma i, men har man pojk/flickvänn i min ålder, så är det rätt romantiskt faktiskt. Dem som vill fira den "traditionellt" får fritt göra det, så länge jag slipper umgås med dem just då.

Så hur blir det? Laser Doom, eller inte? :gnissla

Låter kul som fan men jag är dock en av dom som måste sitta o gullegulla på lördag om jag inte ska bli uppsagd :krama

Ha de så sköjjj!

Bra initiativ för oss i singelvärlden! Hade gärna hängt med men jag ska upp till Malung för att hänga med en massa folk i kroppsstrumpor i skidspår (förhoppninsvis en o annan snygg tjej oxå :banana :tuttar )

Laserspel gör inte ont, då är det inte kul :fakta

Btw, jag har en klasskamrat som tävlar i denna "sport", både på SM och VM-nivå. Det måste vara höjden av nördighet på något sätt :3freak

Nej, paintball är skiten säger jag. Men men... Iaf. Hade inte morsan haft ett fett födelsedagskalas inbokat på lördag hade jag lätt kommit och ägt er andra. Alla två ;)

Nej, paintball är skiten säger jag. Men men... Iaf. Hade inte morsan haft ett fett födelsedagskalas inbokat på lördag hade jag lätt kommit och ägt er andra. Alla två ;)

Har du provat paintballfabriken som ligger mellan lindome och kungsbacka?
Kanske skulle prova det med ett gäng nån gång?

Tyvärr kommer inte vi heller med och spelar på lördag, hade varit lite kul, men nä.
Lite gulligull måste man ta ansvar för som äkta man.

Paintball är skiten :mattias

Hellre att vi drar ihop ett gäng och kör paintball en lördag.
Laserdome är jag inte speciellt intresserad av, dessutom är även jag upptagen...

Paintball är skiten :mattias

Hellre att vi drar ihop ett gäng och kör paintball en lördag.
Laserdome är jag inte speciellt intresserad av, dessutom är även jag upptagen...
Upptagen, du skulle u bara dricka öl :va

vi kan la köra paintball en annan lördag? Året har ju massa lördagar kvar :)

Last edited:
Har du provat paintballfabriken som ligger mellan lindome och kungsbacka?
Kanske skulle prova det med ett gäng nån gång?

Tyvärr kommer inte vi heller med och spelar på lördag, hade varit lite kul, men nä.
Lite gulligull måste man ta ansvar för som äkta man.

Det är jag på... :tummenupp

gaaah jag hade gärna kommit men då sitter jag i en bil på väg från ösd till gbg! om jag hinner hakar jag gärna på och dricker öl lite senare! :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien