Larmmontering i Götet

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Tänkte köpa mig ett spyball larm. Någon här som kan mc-el eller vet vart man kan vända sig där det inte kostar skjortan utan det räcker med en låda öl och en vetekrans? :hihi Nä, men om det inte finns någon här så kanske ni har tips om vilka firmor som kan fixa detta för en bra penning?

Du tror inte att du kan göra själva kopplandet (klippa sladdar och klämma kabelskor typ) själv, om nån talar om för dig vilken sladd som ska vart? :) Jag har någorlunda kolla på MC-el, men har tyvärr ingen tid att hjälpa till att koppla. Däremot kan jag ge dig lite tips om du lägger upp hojens kopplingsschema och kanske vissa delar av larmets instruktionsbok.

Jag har ingenting, men det går säkert att hitta på nätet, får la passa på att köpa en mekbok samtidigt som jag köper larm. Hade vart fint som snus med ett uilande larm på hojjen, hojtar till när jag får hit larmet och letar efter ett elschema, säger till gumman och baka en vetekrans och åker ner till däckfirman och köper en box öl så kanske det löser sig... :lol

Nu har den nissen som skulle sälja Spyball larmet sålt larmhelvetet jag skulle köpa för en billig penning redan :huvet . Någon (Muggen) son vet ett billigt men oxå bra larm man kan köpa? (Under tusenlappen)

Jag har själv haft lite problem med tjuvpacket. På Kennets och HONDA tipsade de om ett nytt skivbromsslås med ljudlarm. Jag tror det kan vara ett alternativ ... ingen av de 2 butikerna hade fått in dem ännu då jag var där förra veckan men det är la på ingång!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

larm

Förgöraren skrev:
2084548 Jag har själv haft lite problem med tjuvpacket. På Kennets och HONDA tipsade de om ett nytt skivbromsslås med ljudlarm. Jag tror det kan vara ett alternativ ... ingen av de 2 butikerna hade fått in dem ännu då jag var där förra veckan men det är la på ingång!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Senaste nytt ang detta nya abus larm från sportdepån var att det hade blivit försenat och skulle inte komma förrän juli eller augusti men kan ju hoppas dom har fel :huvet

Akn78 skrev:
2083354 Nu har den nissen som skulle sälja Spyball larmet sålt larmhelvetet jag skulle köpa för en billig penning redan :huvet . Någon (Muggen) son vet ett billigt men oxå bra larm man kan köpa? (Under tusenlappen)

Har ett nytt spyball liggandes om någon är intresserad...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8