Larm

Tilt-sensorn är inte till för stötar så som Robin säger.

Tilt sensorn känner av vilken vinkel hojen står i. Om du har hojen på stödet och någon vinklar upp hojen i rakt läge så löser larmet.

http://vikinglarm.se/mc--och-mopedl...m-med-motorfjarrstart-5000m-rackvidd/c6/p180/

Jag funderar på det här larmet. Är det här också ett "billigt" larm, som kan ha de problem Culpa uppger? Bara hittat detta larm hos just den här butiken, så det känns som att det lika gärna kan vara ett 500krs larm som de tar 1300kr för..

Det där larmet köpte jag från Kina för typ 700 inkl frakt. Det har altid funkat bra tidigare när jag handlat därifrån, men den här gången hade de tyvärr fel firmware i larmet, så det fungerade inte med det medskickade mikrovågshuvudet. Nu skall grejjerna returneras till Kina i utbyte mot nya. De står för all frakt etc, men det är ju lite meck.

Det där larmet köpte jag från Kina för typ 700 inkl frakt. Det har altid funkat bra tidigare när jag handlat därifrån, men den här gången hade de tyvärr fel firmware i larmet, så det fungerade inte med det medskickade mikrovågshuvudet. Nu skall grejjerna returneras till Kina i utbyte mot nya. De står för all frakt etc, men det är ju lite meck.

Skriv en handskriven lapp och lägg med i paketet, där det framgår att du betalat tull och moms för varan men var tvungen att returnera den på grund av programuppdatering, be sedan kineserna skicka med den lappen tillbaka till dig med larmet, så slipper du eventuell tull och moms.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back