En annan halvjobbig nackdel är att batteriet i fjärren dör efter drygt 3 veckor. Lite bökigt om hojen är larmad och du inte har ett extrabatteri i fickan.
Lite jobbigt jämfört med mitt spyball-larm där batteriet i fjärren dog efter 7 år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En annan halvjobbig nackdel är att batteriet i fjärren dör efter drygt 3 veckor. Lite bökigt om hojen är larmad och du inte har ett extrabatteri i fickan.
Kan nån förklara vitsen med fjärrstart?Är ni rädd för att grejerna exploderar eller faller isär när ni startar?

Garanterat skitcoolt den dan du ska va lite extra häftig utanför lokala korvmojen och har glömt växeln i...![]()

Kolla med abethebabe här på Sporthoj.
Har köpt ett par larm från honom vilket fungerat perfekt till ett bra pris.
Han har även gjort en enkel installations anvisning.![]()
Lite jobbigt jämfört med mitt spyball-larm där batteriet i fjärren dog efter 7 år...![]()

Lite jobbigt jämfört med mitt spyball-larm där batteriet i fjärren dog efter 7 år...![]()
Hur pass svåra är dessa larm att koppla in ? Är det någon form av standardkontakter eller behöver man kapa befintliga kablar i hojjen och löda?
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem