LARM - MIN R1:a stulen!

Zana skrev:
Du ska nog se att såna typer som handlar snodda delar är jävligt iskalla och mycket "sjyssta"...

Nä, brukar vara allmänt hemliga och inte mycket för att kallsnacka hoj osv, tar inte med en till garaget utan stämmer möte på allmän plats, vill ringa tillbaka och trasslar. Brukar vara rätt billigt också

Den här dan på jobbet blir det då inte gjort mycket. Har mest suttit i telefon med försäkringsbolag och liknande.

Kan fan inte släppa att hojen är borta...med allt jävla jobb som jag lagt ner på den :mad:

Irriterad är bara förnamnet... :fatta!

Kan tyvärr inte göra mer än att lida med dig och om du inte har några kännetecken på den alls så lär det inte bli lätt o hitta om den plockas ner men hittar du den så plocka ner den som snodde den till minsta del :4skrika :(

Chronic skrev:
Jag har pratat med nämnda Janne o han verkar schysst faktiskt, inga hemliga fasoner liksom...fast man vet ju inte, bara min åsikt efter ett par samtal.

Nä nu menade inte jag att just denna janne var en filur, utan bara att liknande annonser kan man ha lite koll på utifall att ens grejjor finns där.

(Swede du får ursäkta)

Jävla rövhåls,bögtjuvar jag har sån lust att slakta dessa horungar...

Va fan vad det försvinner hojar nu....var aktsamma ni som ej har fått era stulna och kommer ni på en tjuv lås fast dom och betala min tåg biljett så lovar jag er att jag kommer på en fika hem till er.....så ska jag visa er ett trix och lite annat :näsblod

Lider med dig, blev själv av med både hojen och bilen inom 2 månader förra hösten och intresset från polisen var ganska så jättesvagt.
I förundersökningen står det att två kosovoalbaner och en neger stal grejorna, en snubbe hade blonderat hår :confused:

Tur att du hade försäkring iaf. man känner sig verkligen förbannad och kränkt när folk inte kan skilja på mitt och ditt. :näsblod skall dom ha..

/F

Felix skrev:
I förundersökningen står det att två kosovoalbaner och en neger stal grejorna, en snubbe hade blonderat hår :confused:

/F

Ett utmärkt arbete, tänk va de måste lagt ner tid på det där:-)

Alvarligt talat så kostar ju prylarna rejält med stålar oftast, bra mycket mer än mycket annat skit som händer, ändå är intresset så dåligt hos farbror blå.

Man tappar tron på polisen helt. Det känns som om dom prioriterar helt fel när dom fullkomligt skiter i en stulen hoj utan jagar efter någon som bullrar lite mycket. Dom kunde ju prova att göra ett hembesök hos den "lokala" småtjuven istället.!

Silwer skrev:
Ett utmärkt arbete, tänk va de måste lagt ner tid på det där:-)

Alvarligt talat så kostar ju prylarna rejält med stålar oftast, bra mycket mer än mycket annat skit som händer, ändå är intresset så dåligt hos farbror blå.
de va nog taget från en standard mall!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...