Laras nya Motard

• Thread starter Thread starter Kai
  • Start date Start date
bagerah skrev:
...men hur man än gör när man skriver nått här så e det alltid nån som reagerar barskt... :va

Barskt är en tolkningsfråga, själv tyckte jag att han ställde en fråga bara... :)

bagerah skrev:
Det var jag som väckte tråden då jag letade efter vad hon hade för hoj i 1an...(av nån anledning som jag inte riktigt kan förstå själv...) men skit samma, Då det redan fanns en tråd om tombraider och mc tyckte jag det var bättre att skriva i den än att starta en ny... men hur man än gör när man skriver nått här så e det alltid nån som reagerar barskt... :va

Jag tycker att du gjorde helt rätt som plockade fram en gammal tråd istället för att starta en ny, och dessutom tycker jag att du ska ha en stor eloge för att du sökte själv istället för att bara fråga (ifall det redan har tagits upp). :Bugar
Jag menade inte att verka barsk eller sur, utan tyckde bara att det var lite kul när jag hittade 3 gammla trådar på en gång.

Tyro skrev:
Jag tycker att du gjorde helt rätt som plockade fram en gammal tråd istället för att starta en ny, och dessutom tycker jag att du ska ha en stor eloge för att du sökte själv istället för att bara fråga (ifall det redan har tagits upp). :Bugar
Jag menade inte att verka barsk eller sur, utan tyckde bara att det var lite kul när jag hittade 3 gammla trådar på en gång.

gått å höra...
läste igenom tråden igen...vet egentligen inte varför jag läste in nått islkt i den tidigare... :kocko

Back