Söderlund
Jagad
Ska inhandla en laptimer. Vad skulle ni ha satsat på för modell? Hade inte tänk mig att betala mer än 3000 för den. Gärna en länk till sidan där man kan köpa den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Söderlund skrev:2205691Ska inhandla en laptimer. Vad skulle ni ha satsat på för modell? Hade inte tänk mig att betala mer än 3000 för den. Gärna en länk till sidan där man kan köpa den.
maskinchefen skrev:2205839Jag föreslår att du köper den billigaste, MyChron Light, info finns på http://www.aim-racing.se/. Jag väntar själv nu på en som jag beställt hos Greven.
Hoppas den kommer innan helgen, så att man får riktiga tider på Midlanda på måndag-tisdag!!
EDIT:
Tror att den kostar ca 1800:-
Söderlund skrev:2205861Ok. Är den komplett med sändare/mottagare också? Finns det ingen lite mer avancerad med typ hastighet/varv också, elr får man slanta upp lite mer än 3000 då kanske?
flykay76 skrev:2205993AIM MyChrone Light TG kostar strax under 3000kr och man får med motagare mm, läs på länken som gavs dig...![]()
maskinchefen skrev:2205839Jag föreslår att du köper den billigaste, MyChron Light, info finns på http://www.aim-racing.se/. Jag väntar själv nu på en som jag beställt hos Greven.
Hoppas den kommer innan helgen, så att man får riktiga tider på Midlanda på måndag-tisdag!!
EDIT:
Tror att den kostar ca 1800:-
flugan skrev:2206192Får det till att bara displayen kostar 1800![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife