Laptimer

Söderlund

Jagad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
non
Ska inhandla en laptimer. Vad skulle ni ha satsat på för modell? Hade inte tänk mig att betala mer än 3000 för den. Gärna en länk till sidan där man kan köpa den.

Söderlund skrev:
2205691 Ska inhandla en laptimer. Vad skulle ni ha satsat på för modell? Hade inte tänk mig att betala mer än 3000 för den. Gärna en länk till sidan där man kan köpa den.

Jag föreslår att du köper den billigaste, MyChron Light, info finns på http://www.aim-racing.se/. Jag väntar själv nu på en som jag beställt hos Greven.
Hoppas den kommer innan helgen, så att man får riktiga tider på Midlanda på måndag-tisdag!!

EDIT:
Tror att den kostar ca 1800:-

maskinchefen skrev:
2205839 Jag föreslår att du köper den billigaste, MyChron Light, info finns på http://www.aim-racing.se/. Jag väntar själv nu på en som jag beställt hos Greven.
Hoppas den kommer innan helgen, så att man får riktiga tider på Midlanda på måndag-tisdag!!

EDIT:

Ok. Är den komplett med sändare/mottagare också? Finns det ingen lite mer avancerad med typ hastighet/varv också, elr får man slanta upp lite mer än 3000 då kanske?

Söderlund skrev:
2205861 Ok. Är den komplett med sändare/mottagare också? Finns det ingen lite mer avancerad med typ hastighet/varv också, elr får man slanta upp lite mer än 3000 då kanske?

Den ska vara komplett (hoppas jag...). Vet inte vad nästa steg uppåt på prislistan ger.

AIM MyChrone Light TG kostar strax under 3000kr och man får med motagare mm, läs på länken som gavs dig... :tungan

flykay76 skrev:
2205993 AIM MyChrone Light TG kostar strax under 3000kr och man får med motagare mm, läs på länken som gavs dig... :tungan

_Jag_ skulle ändå köpt TCL eftersom TG inte ger mer data, utan snarare en snyggare förpackning, för 700:-, eller har jag missat något?

maskinchefen skrev:
2205839 Jag föreslår att du köper den billigaste, MyChron Light, info finns på http://www.aim-racing.se/. Jag väntar själv nu på en som jag beställt hos Greven.

EDIT:

Får det till att bara displayen kostar 1800 :confused:

flugan skrev:
2206192 Får det till att bara displayen kostar 1800 :confused:

Hmm, i prislistan står det 1380:- för en "MCL display", och 1680 för en "MCL". Frågan är ju då antar jag om man med display menar endast displayen, eller displayen och mottagaren (sitter inte dessa ihop?). Jag har tolkat det som att i displayprisangivelsen ingår mottagaren, och i prisangivelsen för MCL ingår även sändaren, som ställs i depån, men jag har haft fel förut...

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back