Laptimer

Koppla ett billigt stoppur från classe till ljustutan och dina tider blir de du önskar :tummenupp

Själv kör jag med samma som Kenneth, AIM Mychron Light, fungerar bra men visar långsamma tider.

Köp en AIM Mychron Light det har nästan alla. M.a.o det finns nästan alltid en sändare ute. Köp! :tummenupp

Abloy skrev:
2099936
Själv kör jag med samma som Kenneth, AIM Mychron Light, fungerar bra men visar långsamma tider.
Det där är ett standarfel på alla laptimers som inte går att fixa. Alla jag pratar med säger att deras alltid visar lite för dåliga tider oavsett märke. Något som verka man måsta leva med :)

KennethN skrev:
2100390 Det där är ett standarfel på alla laptimers som inte går att fixa. Alla jag pratar med säger att deras alltid visar lite för dåliga tider oavsett märke. Något som verka man måsta leva med :)

Har hört att detta standardfel visst går att åtgärda genom att vrida på den där gummisaken som sitter så löst på höger styrhalva :va

Inte för att jag själv har tänkt att testa men någon annan kanske har lust att vrida lite och återkomma med en beskrivning av vad som händer.

Abloy skrev:
2102779 Har hört att detta standardfel visst går att åtgärda genom att vrida på den där gummisaken som sitter så löst på höger styrhalva :va

Inte för att jag själv har tänkt att testa men någon annan kanske har lust att vrida lite och återkomma med en beskrivning av vad som händer.

Enligt din avatar så är det inte nåt du borde testa igen!! :tungan ( Men att du har gjort det är ju tydligt )

Daniel-San skrev:
2099247 Tjo.

Vad skall jag köpa för laptimer? Vad är bra / dåligt.. Vad skall man ha idag?

Den skall visa bra tider!!!

MVH
D

Har en XT Racing Ultra Lap (Länk) Brukar fungera bra även när KennethN eller Abloy har AIM-sändaren ute, vet inte om det fungerar tvärtom. Haft lite problem med att det kommit in fukt innanför displayen, kan nog bero på lite ovarsam hantering...

Lars_Jo skrev:
Brukar fungera bra även när KennethN eller Abloy har AIM-sändaren ute, vet inte om det fungerar tvärtom.

Jasså :va är det du som snor alla mina snabba tider till din laptimer :hihi

Abloy skrev:
2110594 Jasså :va är det du som snor alla mina snabba tider till din laptimer :hihi
Så du har äntligen lyckats lista ut hur det hänger ihop :) Har tyvärr precis rensat minnet på min laptimer så du kan nog inte få tillbaka dom heller... Slutade dock med stölderna på höstkanten när jag tyckte att ditt slitna bakdäck gav mig för dåliga tider :) Däcket håller väl en säsong till va? :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT