Hej alla mc-galningar!
Jag har blivit tipsad av en polare till min kille som kör banracing om en pryl som håller koll på hur man tar kurvor mm. när man kör på bana. Den ska visst heta vorax och jag tänkte kolla om någon här har använt en sådan!? Är den bra tänkte jag köpa en till min kille i födelsedagspresent.
Mcbruden!
Jag har blivit tipsad av en polare till min kille som kör banracing om en pryl som håller koll på hur man tar kurvor mm. när man kör på bana. Den ska visst heta vorax och jag tänkte kolla om någon här har använt en sådan!? Är den bra tänkte jag köpa en till min kille i födelsedagspresent.
Mcbruden!