Laptimer app till iPhone som "pratar"

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Halloj!

Någon som vet om det finns en laptimer app till iPhone som ger varvtider verbalt , som man då kan koppla till ett headset.
Det är alltså ingen "vanlig" laptimer jag söker, utan en som läser upp resultatet.
Finns det?

Det låter lite omständigt? Dels brukar man ju ha öronproppar på bana för att slippa allt buller, och dels skulle jag störa mig på något som började prata tider i öronen. Varför inte en vanlig laptimer med display?

Det låter lite omständigt? Dels brukar man ju ha öronproppar på bana för att slippa allt buller, och dels skulle jag störa mig på något som började prata tider i öronen. Varför inte en vanlig laptimer med display?
Det är min manliga kollega som undrar.
Behöver jag säga mer :confused: Han klarar ju inte av att både köra och titta på en laptimer :tungan
F ö är min kollega så gammal att han behöver inte öronproppar. :D

Jag håller självklart med dig :)

Du får släppa folktelefonen och köpa en riktig :) så att du kan köra Trackmaster - den pratar med dig om du vill. Frågan är väl hur du ska höra något - det brukar vara lite vindbrus i 200+ vid start/mål och du kör väl med öronproppar...

Annars kan du väl bara ringa Steve - han vet var du är och hur fort det gick :)

Det är min manliga kollega som undrar.
Behöver jag säga mer :confused: Han klarar ju inte av att både köra och titta på en laptimer :tungan
F ö är min kollega så gammal att han behöver inte öronproppar. :D

Jag håller självklart med dig :)
Banka in lite vett i karln! :4skrika

Ska man börja jaga varvtider på bana så ökar ju risken att simma i lecahavet radikalt, mao stor risk att döda en telefon om man har den i innerfickan. Har man den på hojen så har man blödande öron när propparna slits loss :näsblod

Dessutom har man ju all tid i världen att titta på laptimern, tom pilla med den, på rakorna :tummenupp Tom jag, som senaste jag kollade iaf, är man :tungan

Glömde berätta att min kollega köra Motocross.... Så 200 på rakan lär han aldrig komma upp i :)

Otemanu - bra idé, skall vidarfodra det till kollegan :)

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!