Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp såg den senast igårkungko skrev:2529722hallå ja har ju glömt fråga om någon tagit hand om min sändare (aim) som ja glömde på en stolpe vid utfarten ur depån för ca en månad sen...eller den kanske sitter kvar..?
RookieSM skrev:2529765Stoffy har din sändare i säkert förvar.
Lennartsson skrev:2529928Å jag har Stoffys....Vem vill ha min jag behöver ju inte 2...hehe
Sålde den till Stambeck hans hade tydligen gått sönderkungko skrev:2531206ja tar båda dina så tar du min av stoffy....![]()
näävars men då vet ja att den finns...hade ju en tanke på å köra ihelgen men det va visst dom med fyra hjul som skulle träna så får väl se helgen därpå....
Stoffy skrev:2531487Sålde den till Stambeck hans hade tydligen gått sönder
Eller så hör du av dig när du ska till Örebro så fixar vi så du får tillbaka den. Batterierna är inte helt slut men lite matta efter att ha stått på i en vecka![]()
Tel 070 6181459
Ludde skrev:2531995Laptimer... Hmmm, det kanske man borde skaffa sig?
Eller vafan, vad ska jag med en sån till, har ingen bana och nöta tider på ändå...
Men det finns nån som är billig, bra, enkel och vettig att ha så hojta till.
Ha de gôtt!

kungko skrev:bana..? kan la mäta varvet till korvmojjen...![]()
Ludde skrev:2534003Hehe, ligger la nåt i det ja...![]()

kungko skrev:2534096ja vet ja har sällan fel....![]()

kungko skrev:2534096ja vet ja har sällan fel....![]()
Ludde skrev:2534553Hehe, men ändå lyckades du glömma din sändare...![]()
Övertyga honom att glykol är utmärkt groggvirke så fryser han aldrig igenVargen skrev:2534834Det var nog mitt fel att han glömde sändaren. Pga av en vurpa tappade jag focus på att vara pappa åt han för en stund och det gick åt skogen direkt. Räknar med att få göra ett antal hembesök i vinter för att leta reda på borttappade vantar, tjata på han att använda mössa när det är -30 ute och komma med varmt vatten för att få loss tungan när han slickat lyktstolpar i minusgrader.![]()
Ludde skrev:2534553Hehe, men ändå lyckades du glömma din sändare...![]()
Supermoto skrev:2535482Övertyga honom att glykol är utmärkt groggvirke så fryser han aldrig igen![]()
Vargen skrev:2534834Det var nog mitt fel att han glömde sändaren. Pga en vurpa tappade jag focus på att vara pappa åt han för en stund och det gick åt skogen direkt. Räknar med att få göra ett antal hembesök i vinter för att leta reda på borttappade vantar, tjata på han att använda mössa när det är -30 ute och komma med varmt vatten för att få loss tungan när han slickat lyktstolpar i minusgrader.![]()
Du har tydligen aldrig sett hans garagekungko skrev:som sagt när ja huxflux fick va pappa/sjuksyster/akuttaxi åt någon som fulmekat/slarvat med översynen av sitt fordon så föll den lille fan ur minnet, men tackar stoffy för en öm å varsam förvaring av min lille låda...
kungko skrev:det lät som en yberbra ide ju...det man inte får ha i kylarn får man ha kroppen...![]()
Supermoto skrev:2535568Du har tydligen aldrig sett hans garage![]()
![]()
![]()

Ludde skrev:2535624Aha, då förstår jag att sändaren fick stryka på foten...

|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |