Lappen smakar gott...

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Lappen smakar gott... (då har man A1)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fick mitt kort igår(onsdag), det smakar mumma.. vi var ute och körde 24 mil... :D Så jävla gött!!! :tummenupp

och har jag kommit på att min cykel är strypt i cdi:n... :mad: Måste fixxas... :tummenupp GLAD :rock GLAD :rock GLAD!!!

Last edited:
-esser- skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fick mitt kort igår(onsdag), det smakar mumma.. vi var ute och körde 24 mil... :D Så jävla gött!!! :tummenupp

och har jag kommit på att min cykel är strypt i cdi:n... :mad: Måste fixxas... :tummenupp GLAD :rock GLAD :rock GLAD!!!

Yeah!! Borås på lördag nu då!! :D Banga inte nu!! :whip

Grattis!! ja får väl ta å höra av mig om ja har vägarna förbi uddevalla nån gång... d hände ibland.. ha de!!

Fluxir skrev:
Grattis!! ja får väl ta å höra av mig om ja har vägarna förbi uddevalla nån gång... d hände ibland.. ha de!!

Vart ligger Fjugesta då?? :rodnar Ska du med te Borås på lördag? :rock

Poffer skrev:
Vart ligger Fjugesta då?? :rodnar Ska du med te Borås på lördag? :rock

ja,du.. d ligger utanför örebro.. så d e en bit.. ja ska inte med till borås.. min hoj har rasat. ja väntar på na lager å kolv å grejer... hade nog kunnat ta mig dit o hojen hade funkat.. men tyvärr.. d blir å dra å fest istället!!

Fluxir skrev:
ja,du.. d ligger utanför örebro.. så d e en bit.. ja ska inte med till borås.. min hoj har rasat. ja väntar på na lager å kolv å grejer... hade nog kunnat ta mig dit o hojen hade funkat.. men tyvärr.. d blir å dra å fest istället!!

ok, vad synd :( Får la bli en annan gång då kanske :tummenupp

Poffer skrev:
ok, vad synd :( Får la bli en annan gång då kanske :tummenupp

jo... d får bli det.. .ja hoppas på å få snurr på hojen snart.. sässongen e ju snart över! annars kommer ja ha vägarna förbi nästa sommar! ja har sommar stuga utanför lysekil... å vi åker igeom uddevalla påvägen dit..

Fluxir skrev:
jo... d får bli det.. .ja hoppas på å få snurr på hojen snart.. sässongen e ju snart över! annars kommer ja ha vägarna förbi nästa sommar! ja har sommar stuga utanför lysekil... å vi åker igeom uddevalla påvägen dit..

ja, det får vi hoppas... lycka till med d!!! :tummenupp

vet du var skaftö ligger???(lysekils kommun)

-esser- skrev:
ja, det får vi hoppas... lycka till med d!!! :tummenupp

vet du var skaftö ligger???(lysekils kommun)

japp.. . :p jag vet var skaftö ligger... farsan växte upp på grunsund... d liger väl ungefär där nånstans??

Fluxir skrev:
japp.. . :p jag vet var skaftö ligger... farsan växte upp på grunsund... d liger väl ungefär där nånstans??

haha, -esser- bor på Skaftö. Oxå han uppväxt i närheten av Grundsund :D Du får tjöta på han att flytta "hem", så vi kan burna mc hela dagarna :tummenupp

EDIT: GrunDsund heter det :whip

Last edited:
Poffer skrev:
haha, -esser- bor på Skaftö. Oxå han uppväxt på Grundsund :D Du får tjöta på han att flytta "hem", så vi kan burna mc hela dagarna :tummenupp

EDIT: GrunDsund heter det :whip

ja vet att de heter grunDsund.. men ja missade ett D.. ja får ta å flytta dit så vi kan åka lite!! hehe.. vi får ta d te sommarn!! ha de!!!

-esser- skrev:
ja, det får vi göra.... P.S. bor inte i grundsund(hatar d stället) men bor på skaftö)

ok.. d får vi göra.. farsan å mosrsan känner nåra som bor på skaftö... andersson heter dom... en av sönerna heter Daniel tror ja.. han e typ 18.. vet du vilka d är lr?? bor på östersidan tror ja.. nå ställe som heter evensås lr nåt..

Fluxir skrev:
ok.. d får vi göra.. farsan å mosrsan känner nåra som bor på skaftö... andersson heter dom... en av sönerna heter Daniel tror ja.. han e typ 18.. vet du vilka d är lr?? bor på östersidan tror ja.. nå ställe som heter evensås lr nåt..

nja, inte nu.. men om jag ser dem kanske... :confused: mmm evensås ligger ju precis utanför östersidan!!! :hej

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna