MiZou
Ny medlem
Qwerty skrev:Ute på gatan åker andra hojåkare, ljudliga Fast & Furius bilar mm. Inne på gården är folk vana vid tystnad.
Rulla ut hojen mot gatan, starta på trotoaren och glid sakta iväg. Stå inte still på tomgång hemma vid din gård på morgonen. Vem vill höra ljudet från en hoj på tomgång 07:15 på morgonen? Dovt bullrigt och ojämnt. Vispa runt oljan kan du lika gärna göra på vägen mot jobbet.
Om du visar dina grannar hänsyn, så kommer dom göra detsamma tex om någon står och bryter på din hoj, barn som slår med pinnar mm. Om dom redan är förbannade på dej så kanske dom inte kikar med båda ögonen på din älskling när något inträffar.
Jag köper vad du säger generellt sätt, dock är det en pytteliten väg hos oss där det inte åker några fast & furious och andra dånande saker...men visst det är klart att jag kan gliiida iväg sakta, okej, jag ska ändra mig och bli en bra människa...förövrigt har jag alltid kapell på för att slippa ha ungar slå med pinnar och andra muppar som bara vill provsitta och provvrida på gashandtaget...