Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Ni glömmer väl inte att kolla härliga radio/talkshows på SVT24?
Syftar på Lantz i P3 som finns för nedladdning,är det bara jag som är sen eller är det helt enkelt i inte kul att kolla radio på datorn?
SuperKnutte skrev:Brukar lyssna på det, men det blir lite drygt att höra Lantz skratta åt sina egna skämt hela tiden...![]()
Fast det brukar va rätt kul ibland oxå.![]()
Har missat det.. Ska kolla in det!twinner skrev:Jo! men det är fan roligare att se det "live"![]()
SuperKnutte skrev:men det blir lite drygt att höra Lantz skratta åt sina egna skämt hela tiden...QUOTE]
Faan vad jag stör mig på henne när hon håller på så hela tiden!
Tycker det är kass pga detta!
MT skrev:SuperKnutte skrev:men det blir lite drygt att höra Lantz skratta åt sina egna skämt hela tiden...QUOTE]
Faan vad jag stör mig på henne när hon håller på så hela tiden!
Tycker det är kass pga detta!Annika Lantz är förmodligen den person i mediasverige som jag stör mig mest på. Så otroligt tråkiga skämt. Jag ger henne hela skulden för att försatt det enda gång så stolta radioprogrammet Morgonpasset hårt, hårt på grund på den intetsägande flamsradions sandbankar....
Men lite rätt ändå..twinner skrev:Stämmer inte... Du har fel.

Bild på radio? Hmm... de filmar alltså radioprogrammen och lägger ut? Vart hittar man detta för nerladdning?twinner skrev:Men då har du ingen bild ju..
mb skrev:Bild på radio? Hmm... de filmar alltså radioprogrammen och lägger ut? Vart hittar man detta för nerladdning?
Exakt! Kunde inte sagt det bättre själv, medieh*raCoola Ola skrev:Annika Lantz är förmodligen den person i mediasverige som jag stör mig mest på. Så otroligt tråkiga skämt. Jag ger henne hela skulden för att försatt det enda gång så stolta radioprogrammet Morgonpasset hårt, hårt på grund på den intetsägande flamsradions sandbankar....
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |