Video Lane splitting i Brasilien

Hoppas för guds skull att inte JJ(CBR)JJ råkar se den här filmen.

Liraren i videon har redan en fanclub, han har runt 100 videos med samma körning och skrik. Så CBR har nog sett det här förut.

Men vem är förvånad nu för tiden, till och med Drago är ju populär. ;)

Japp den pajsaren har haft en egen tråd här förut. Nåra klipp från hans kanal på Tuben när plågade sin Hornet.
Var även klipp från ett nyhetsprogram i hans hemland där de förfasade sig över hans framfart och de visade klipp från hans kanal på Tuben.

Han låter som Linus på linjen...
Haha det skrev jag också i den tidigare tråden. :D

Ja jag tycker killen framstår som rent korkad med tanke på hur han kör i så tät trafik. Kalla det fördomsfull om du vill.

Nu gällde frågan 'pilotens totala avsaknad utav intelligens.'

Men jag ska bespara dig att ställa frågan ännu en gång.

Det är tragiskt att omdömeslös körning likställs med 'total avsaknad av intelligens'.

Så ju 'intelligentare' någon är, desto bättre är den personen på att framföra ett fordon? Antar att Stephen Hawking blir glad över det beskedet.

Du borde tänka mer på hur du uttrycker dig och vilka ord du använder dig utav. 'Korkad' är inte detsamma som 'total avsaknad av intelligens', här är du bara simpel och fördomsfull.

Ja, jag är dryg över internet. Extremt dryg är nog subjektivt och du får fråga andra om det är så eller inte. Själv vill jag dock använda ordet 'sval' framför 'dryg'.

Nu gällde frågan 'pilotens totala avsaknad utav intelligens.'

Men jag ska bespara dig att ställa frågan ännu en gång.

Det är tragiskt att omdömeslös körning likställs med 'total avsaknad av intelligens'.

Så ju 'intelligentare' någon är, desto bättre är den personen på att framföra ett fordon? Antar att Stephen Hawking blir glad över det beskedet.

Du borde tänka mer på hur du uttrycker dig och vilka ord du använder dig utav. 'Korkad' är inte detsamma som 'total avsaknad av intelligens', här är du bara simpel och fördomsfull.

Ja, jag är dryg över internet. Extremt dryg är nog subjektivt och du får fråga andra om det är så eller inte. Själv vill jag dock använda ordet 'sval' framför 'dryg'.

Fine, det var inte korrekt utav mig att använda mig utav meningen "total avsaknad utav intelligens". Jag var väl lite upprörd över hur killen körde samt du kom och började gorma så jag slängde ur mig den meningen helt enkelt. Eftersom du tog detta seriöst och verkade ta det lite illa upp ber jag om ursäkt.

Återigen, jag ber om ursäkt för detta tragiska påhopp.

Du vet om att Stephen Hawking lider av en nervsjukdom som gör honom nästan helt förlamad va? Hade Hawking inte haft denna nervsjukdom så tror jag att han hade framfört ett fordon på ett mer säkert sätt ja. Jag sa aldrig att en intelligentare person skulle framföra fordonet rent körningsmässigt bättre.

Hade jag vetat att du skulle ta illa upp om vad jag skrev om en fartdåre i Brasilien hade jag inte uttryckt mig som jag gjorde. Ber om ursäkt igen!

Nej jag skulle inte säga "sval" utan mest dryg. Visst "sval" klingar lite bättre och inbringar kanske lite mer mystik över det hela men näää dryg passar bättre.

Riktigt bra filmer.
Den ena slutar ju med att han krockar med en bil.
Det finns inget som är mer lärorikt än de kostsamma erfarenheterna/lektionerna. :)
Har jag tyvärr lärt mig. :huvet

Vad arg han verkar vara, dock något lugnare när han kört in i bilen.

Du vet om att Stephen Hawking lider av en nervsjukdom som gör honom nästan helt förlamad va? Hade Hawking inte haft denna nervsjukdom så tror jag att han hade framfört ett fordon på ett mer säkert sätt ja.

Jag kör som en dåre ibland, och jag kan gå med i Mensa om jag har lust. Intelligens och avsaknad av rädsla har ingen korrelation.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien