Landsvägen 2008!!!

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R1-04 race/banhoj
Efter att gymmet fyllts till bredden med muppar som gör sig redo för beach 2008 begav jag mig snabbt därifrån och upp till de mörka smålänska skogarna. Efter att ha passerat Narnia, tagit höger vid mount doom och passerat trollskogen kom jag fram till min nu nyinköpta pärla!!!

En gixxer 750 i den übersnabba gula kulören har nu gett mitt liv den mening jag så länge längtat efter!!!
Krashpuckar samt ett leovincerör (euro 0) är på ingång, skinnstället är smort och jag har hunnit ljuga för jättemånga hur otroligt snabb jag kommer vara i sommar, vilket innebär att jag snart är redo för landvägen-08 :yoparty

Hur gör ni andra därute för att förbereda er inför vad som kommer bli den bästa hojsäsongen i mannaminne?

Bifogat

• DSC00110.JPG
    DSC00110.JPG
    231.1 KB · Visningar: 208
Jag diggar den som fan jag med, men flickvännens första kommentar: "ehh....fan vad gul den är..."

Jävligt snygg, gul/svart funkar alltid. Det mörka kåpglaset va pricken över it

Hur man förbereder sig...

Jo igår slog jag till på ett par svindyra slipons till min R1-07:a, så jäkla irrationellt gjort att man förundras över sig själv. Monterade dem inatt, som ett litet barn som fått ett paket från Hobbex (på min tid alltså). Drog precis hem från jobb lite snabbt för att ta en liten kort runda innan stormen. Och jo visst, det har blivit mer ljud i skällan!

Hur en 3 barnsfar kan få för sig att montera slipon på natten och sedan dra hem från jobb för att prova dem kan man lite lätt fundera på, om man nu vill kasta bort lite tid:rolleyes: . Man är som man är och vissa blir tydligen aldrig helt vuxna...

/D.

Irrationellt är skiten!!!!
Du tänkte inte efter och du gjorde helt rätt!
Var stolt över att du sätter en bra förebild för dina kids:tummenupp

Slutade säsongen med en vurpa på avfarten vid e18 :(
Så för 2 veckor sedan monterades ny backspegel och blinkers. Bromspedalen hade gått av så den svetsade vi ihop. Enda kvar nu är en ny packbox i framgaffeln samt smörja stället. Just ja, bettan vill nog bli tvättad, väger ungefär 2 kg mer nu pga allt grus som kom in när jag vurpade :rolleyes:

Vacker hoj!

Har förberett mig med att köpa slipon jag med, ska väl montera dem snart. Bestyckning blir det den 19:e mars, så det är det officiella datumet för våren har jag bestämt. Tvättade och startade bågen för någon vecka sen, också en strong insats.

Hur man förbereder sig...

Jo igår slog jag till på ett par svindyra slipons till min R1-07:a, så jäkla irrationellt gjort att man förundras över sig själv. Monterade dem inatt, som ett litet barn som fått ett paket från Hobbex (på min tid alltså). Drog precis hem från jobb lite snabbt för att ta en liten kort runda innan stormen. Och jo visst, det har blivit mer ljud i skällan!

Hur en 3 barnsfar kan få för sig att montera slipon på natten och sedan dra hem från jobb för att prova dem kan man lite lätt fundera på, om man nu vill kasta bort lite tid:rolleyes: . Man är som man är och vissa blir tydligen aldrig helt vuxna...

/D.

Du agerar efter hjärtat, ej hjärnan! You go!!! :yoparty

Grattis till hojen! Det är en perfekt blandning mellan effekt och hanterbarhet (som de säger i reklamen:) ). Var kör man gat RR när man bor i Lomma? /D.

Vacker plåthingst som tusan! Jag är en smula avundsjuk.

Själv håller jag på och läser gamla hojtidningar från pärm till pärm för att stilla abstinensen och plåga mig själv lite extra. Kan dessutom komma på mig själv att sitta i fosterställning och göra konstiga ljud med läpparna på en köksstol.

Sen har man väl inhandlat lite små presenter till älsklingen, ny laddregulator, lite dekaler och annat som kommer göra gullungen såååå glad!

/perris

Jag har träningskört snart 200 mil sen nyår. :tummenupp

Snygg hoj :yoparty

Last edited:
Bara olja och bromsVÄTSKA kvar, sen ut och övningsköra! :tummenupp

...Var kör man gat RR när man bor i Lomma? /D.

Helt ny i Skåne med sporthoj... eller? :D
www.sydskanesemse.nu
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=77

kolla även in:
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=11

Glöm ej BKK med SMC på Knudan.

Välkommen :tummenupp

EDIT:
...och ja, även jag kände samma eufori förra helgen när jag monterade mitt Yoshisystem - trots att jag inte hade tid. Körde också hem tidigare från jobbet dagen efter för att testa :rofl
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3420977#post3420977

/dock endast en 2-barnsfar :D

Last edited:
Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...