Landssorg..

Hatten av för Elfsborg.

Fröjdfeldt hade garanterat blåst för straff om han sett situationen. Underbart att AIK inte tog guldet. IFE har varit jämnast säsongen över, tagit flest poäng och framförallt spelat bäst fotboll.

Grattis!

Shit, välkommen till dubbelmoral.coms fotbolls avdelning, ingen får sörja att deras lag förlora eller fira att deras lag förlora däremot får man fira att ett lag man inte hejar på förlorar?

Patetiskt..

prulle skrev:
2593017 Shit, välkommen till dubbelmoral.coms fotbolls avdelning, ingen får sörja att deras lag förlora eller fira att deras lag förlora däremot får man fira att ett lag man inte hejar på förlorar?

Patetiskt..
Va? Vad snackar du om?

Exemplifiera gärna.

Kul när Elfsborg vinner allsvenskan på en domarmiss :mad:

Grym säsong av AIK, ingen trodde på dem i början säsongen och sen spelar dem grymt hela säsongen är så nära att ta guldet!

Norling for president!

Fan vad gött att Aik inte vann, drygare supporters får man leta efter. Bäst var det för två säsonger sen när de åkte ner, då mådde man fint! Har under hela min uppväxt haft massa dryga Aik:are runt mig, så de var skönt att de fick känna på lite superetta. Men man får erkänna att de gjort det bra iår.

Sett över hela säsongen var Elfsborg det klart bästa laget.

Samme skrev:
2593056 Fan vad gött att Aik inte vann, drygare supporters får man leta efter. Bäst var det för två säsonger sen när de åkte ner, då mådde man fint! Har under hela min uppväxt haft massa dryga Aik:are runt mig, så de var skönt att de fick känna på lite superetta. Men man får erkänna att de gjort det bra iår.

Sett över hela säsongen var Elfsborg det klart bästa laget.
.:arsele <-- finnen där emellan är du.

prulle skrev:
2593117 .:arsele <-- finnen där emellan är du.

Fotbollsintresse på lägsta nivå, det starkaste ni dricker är vichy noveau
AIK AIK AIK

:)

prulle skrev:
2593194 Haha den va fan rolig.

Tänkte väll! :) :hej

Det är bara att gratulera Elfsborg och deras supportrar.
Tråkigt att Djurgården spelar som de gör men det är kanske inte så konstigt med alla hot som jag antar att de fått, av sina egna supportrar :dummer Och ja, jag vet att det inte är första gången sånt händer men jag tycker inte att det är ok!!

Kändes jävligt pissigt att se domaren missa en hands i straffområdet. Hade de fått straff så tror jag att det blivit oavgjort, svårt att fejka en missad straff utan att det märks... Då hade det inte varit Elfsborg som varit svenska mästare... Det har funnits andra tillfällen att avgöra serien men det känns "lite" extra när det blir så här :gråta

Hur som helst så har AIK gjort en underbar säsong och mig kvittar det hur många det är som är glada att de inte vann. TACK GNAGET!!!

/Stolt AIK:are :yoparty

Djurgården var ju inte särkilt dåliga, har ni sett matchen? De kämpade på, var ju rätt nära att kvittera. Inte fan vek de ner sig iaf. Dessutom så saknade de ju Arneng och den ena islänningen, viktiga kuggar på mittfältet.

Jessan skrev:
2593355 Det är bara att gratulera Elfsborg och deras supportrar.
Tråkigt att Djurgården spelar som de gör men det är kanske inte så konstigt med alla hot som jag antar att de fått, av sina egna supportrar :dummer Och ja, jag vet att det inte är första gången sånt händer men jag tycker inte att det är ok!!

Kändes jävligt pissigt att se domaren missa en hands i straffområdet. Hade de fått straff så tror jag att det blivit oavgjort, svårt att fejka en missad straff utan att det märks... Då hade det inte varit Elfsborg som varit svenska mästare... Det har funnits andra tillfällen att avgöra serien men det känns "lite" extra när det blir så här :gråta

Hur som helst så har AIK gjort en underbar säsong och mig kvittar det hur många det är som är glada att de inte vann. TACK GNAGET!!!

/Stolt AIK:are :yoparty
Ja grattis elvborg men som sagt det kunde vartigt på ett bättre sätt. Tex så är ju ett antal dommare som verkar ha något starkt mot aik, fast så har det ju alltid varigt.

Samme jag såg matchen och tyckte inte dom direkt ansträngde sig fullt ut.

Nästa år tar vi det! :yoparty

Skönt att vi blev bästa stockholmslag i allafall!

Ok, man kan ju ha olika åsikter om difs insats, jag tycker verkligen inte de gjorde bort sig. Sen angående straffen, det ska vara straff. Men om man ser till Aiks kvitteringsmål mot Elfsborg var offside så har det ju jämnat ut sig.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT