Landskrona, vad fan är det frågan om?

Jag bor i Skaounä. :Rockbanan

Edit: Skaune.

Har hans eventuella bildningsnivå eller någpn annan del av hans personlighet NÅGOT att göra med hans yttrandefrihet?

Ja? Har man så dålig smak som han verkar ha så har man inte samma rätt att uttala sig. Alla människor är inte lika värda, det borde du veta vid det här laget om du har bott i Sverige en längre tid.
Och tycker man något annat så är man kommunist. Vilken sida är du på :gnissla

Ja? Har man så dålig smak som han verkar ha så har man inte samma rätt att uttala sig. Alla människor är inte lika värda, det borde du veta vid det här laget om du har bott i Sverige en längre tid.
Och tycker man något annat så är man kommunist. Vilken sida är du på :gnissla

Suck.

Och sen när handlade tråden om Sveriges geografi och vad som är Skåne? Hög nivå verkligen.

Intressant tråd ursprungligen dock, jag tycker inte att de kan åtalas för någonting, Ken sjöng att han skulle våldta kronprinsessan och döda poliser osv och vad jag vet blev inte han åtalad.

Sen att killen verkar vara allmänt pundig och dum i huvudet, är en annan femma.*

*Eller blir det femmish kanske?

Last edited:
Intressant tråd ursprungligen dock, jag tycker inte att de kan åtalas för någonting, Petter sjöng att han skulle våldta kronprinsessan och döda poliser osv och vad jag vet blev inte han åtalad.

Sen att killen verkar vara allmänt pundig och dum i huvudet, är en annan femma.*
*Eller blir det femmish kanske?

Nu var det ju Ken som sjöng om de aktiviteterna, samma Ken som är involverad med de hashpundarna som tråden handlar om.

Nu var det ju Ken som sjöng om de aktiviteterna, samma Ken som är involverad med de hashpundarna som tråden handlar om.

:rodnar

Ken, Petter, same shit different name.

Hur som helst blev han inte åtalad, aightish?

Edit:

Lyssna igenom några av låtarna på emulish sida om ni för ett ögonblick tvekade över hur smarta killarna är..

Last edited:
Saxat från Flashback:

Snacket om Ken Ring och Emliush: det går vissa rykten om att Ken tar typ 2000 kr för en vers på vilken låt som helst, med vilken artist som helst. Vissa av ungarna som köper en vers får den aldrig heller. Ring behöver alla pengar han kan få efter vattenfestivalen -99.

Last edited:
2740889 Är det Sveriges framtid som skrivit i hans gäsbok blir jag mörkrädd..
shue leen! aboo brosan! keep it real! 4 life mann! jag har lite heta grejor jag skulle vilja bli av med! typ en 50
Från: Big pimpin!

Äntligen en som vågar stå upp och säga vad han tycker o tänker om snutjävlarna, dem ska faan inte komma hit o tro att dem kan göra vad faan som hälst.
Från: löf

Shiit mannen, du är fan king jag svär ! adda min msn JuuHaaN_@hotmail.com please adda den :D Peace mannen

:gnissla:gnissla:gnissla

2741447 Jag förstår inte heller varför, helskumt! :confused:

http://www.emilush.com/img/albums/blandat/smake1.JPG
:hihi

najs med polis jackan i bakgrunden eller vad det nu är, polis "märke" iallafall..

Last edited:
fan va gött, äntligen en liten wannabe-ghetto-unge-som-tyKKer-aLLt-äR-JiDdErish-aIghT som vågar öppna käften o bevisa för allmänheten hur jävla efterbliven han var i skolan, eller - förlåt, pårökt.

Japp, att man blir av rejält virke när man bor i Norrland verkar vi alla kunna enas om. I detta fallet är det nog kört ändå!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back