Landar "lite" fel på rampen!

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Last edited:
Gör om gör rätt....även om jag nog inte vill se det här :död

Fotrally skrev:
Kolla in denna film.. Kille som hoppar högt och långt men missar rampen pga vind från sidan! R.I.P.
(Varning för känsliga personer).

Sökte i fall den varit uppe tidigare men jag hittade inget.
http://u1.flurl.com/1141473098/2006/Mar/3/FLURL-dot-com-83611-Evil_Wanna_Be.wmv

Fy fan! Undrar vad han hinner tänka när han kommer över på andra sidan bron när han ser att det kommer skita sig... Det första som slår en är ju inte att man behöver nya packboxar efter landningen precis.. :(

Kenya skrev:
Fy fan! Undrar vad han hinner tänka när han kommer över på andra sidan bron när han ser att det kommer skita sig... Det första som slår en är ju inte att man behöver nya packboxar efter landningen precis.. :(

Tänkte på det jag också.... fan vilken panik som infinner sig!!

hmm jag kommer bara till första sidan ser ingen film :va

funkar inte... går inte att spara, blir bara ett HTML dokument då... å kommer inte rätt genom att bara trycka på länken heller.. :(

Vad har ni för webläsare? Jag kör givetvis firefox!:) ...provade med explorer och då blev det bara "balla" av det hela när jag försökte kolla på den....

Fotrally skrev:
Vad har ni för webläsare? Jag kör givetvis firefox!:) ...provade med explorer och då blev det bara "balla" av det hela när jag försökte kolla på den....

kör också fire fox men får det inte att funka i VLC heller

kan nån fixa länken, jag vet inte hur man göra så...

den nuvarande länken funkar inte i explorer, inte i firefox och inte att ladda ner... :fatta!

Back