Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.louis.de/
artikel 10020902 + 10033666 + 10033667
nice, thx!
Finns sådana lampor med bilampa? Eller kan man lägga bilampa i den?
Blir väl lite kablagejobb bara.
Bikeshops lampor är exakt desamma som louis säljer, dvs det är H3. Med billampor tolkar jag H4 och det brukar aldrig sitta i sk projektorlysen.
Kan rekomendera Pyramid Plastics Mantis...Google är din vän.
Jag tror du letar förgäves, jag har aldrig hört talas om projektorlysen med bi-lampor. Men hittar du släng gärna upp vilka.
Jag rekommenderar inte xenon till helljuset. Xenon tar ca 10+ sekunder att få full styrka när det tänds. Däremot kör det på halvljuset, det är ju på hela tiden!
Banditen jag hade innan hade projektorljus och halvljuset var riktigt dåligt. Det xenonkonverterade jag och det vart riktigt bra. Helljuset var egentligen inget problem men det finns 100w lampor. De blir iofs rätt varma men då de kanske inte är på hela tiden så kanske det fungerar.
Om du ska bygga kåpan själv, varför inte en triangel med halvljus xenon längst nere och dubbla helljus uppe. Lite samma tänk som min GSXR, men inte nödvändigt samma utseende. Prova att photohoppa bilden på ktm'n.
Eller en i högtalarsammanhang nämnd D'appolito konfiguration. Tre på rad med helljus överst och underst med halv i mitten.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |