Lameriders WOT 2, DVD-iso

varför har ni dom svarta sträcken i filmen? grymt irriterande om man har widescreen och spelare om inte skalar om...

varför har ni dom svarta sträcken i filmen? grymt irriterande om man har widescreen och spelare om inte skalar om...

för att det inte är inspelat i Wide så klart, våra kameror klarar inte av wide inspelning.

/me saknar busaturbon o kustvägen -_-

finns på WOT1 Iso: som kan tankas ner från SunnyHills FTPn

Last edited:
tankar!! 20 min kvar :(... sabaton det är grejer det ;O

Last edited:
Jag kan lägga upp den om ni kan ordna nått vettigt ställa att dra den ifrån, orkar inte dra torrent i 24h

/F

jag har FTPn uppe men jag vet ej om inloggning funkar då jag haft lite problem, jag måste dock röra på mig nu en sväng men jag fixar om 2-3 timmar

1:an är bättre än 2:an... fast 2:an är ju bra den oxå..

är beredd å hålla med om de ja. 1an blev bättre än 2an.

Last edited:
jag har FTPn uppe men jag vet ej om inloggning funkar då jag haft lite problem, jag måste dock röra på mig nu en sväng men jag fixar om 2-3 timmar

är beredd å hålla med om de ja. 1an blev bättre än 2an.

Funkar inte. Fixa! Vill ju se felm :krama

Nu är det illa verkligen. Kommer inte in på någon av siterna, och Torrenten verkar stendöd.

Hur hade ni tänkt att jag ska kunna se detta presumtiva mästerverk inatt?

Somnade ganska omgående, lameriders, bikerboys. Samma skit i alla filmer och de börjar bli tjatigt.

Nu kommer folk skriva saker som "du behöver inte klicka på länken om du inte vill, ingen som tvingar dig att titta" och de är ju sant men man blir förvånad över att de aldrig kommer nåt nytt från dom här gängen.

Rollers filmer var inte så annorlunda, köra fort på gata men dom var fan så mkt mer underhållande!

Update.. FTPn är igång, glömde totalt bort.

Sunnyhills FTP
IP: 79.136.99.6
Port: 21
User: LR
Psw: fvhqDCkG

Somnade ganska omgående, lameriders, bikerboys. Samma skit i alla filmer och de börjar bli tjatigt.

Nu kommer folk skriva saker som "du behöver inte klicka på länken om du inte vill, ingen som tvingar dig att titta" och de är ju sant men man blir förvånad över att de aldrig kommer nåt nytt från dom här gängen.

Rollers filmer var inte så annorlunda, köra fort på gata men dom var fan så mkt mer underhållande!

man kan inte vara älskad av alla, rätt så naturligt.

Last edited:
Är det nått mer på filmen än "bara köra fort som fan"?
personligen är jag less på filmer där det bara går ut på att köra fort som fan o kameran på tanken.
Roligare med filmer som har lite mer variationer/kameravinklar m.m

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...