LameRiders W.O.T

Kan man inte få filmen för download? Dvs betala för den och så tankar man man ner den?

Kan man inte få filmen för download? Dvs betala för den och så tankar man man ner den?

kan medela att jag tänker på något sätt klämma ut 51min film på internet version (sämmre kvalité för ni okar knappast tanka hem 3GB DVD format?)

tänkte börja med att dela med mig på SH's DC hub om den finns kvar.

kan medela att jag tänker på något sätt klämma ut 51min film på internet version (sämmre kvalité för ni okar knappast tanka hem 3GB DVD format?)

tänkte börja med att dela med mig på SH's DC hub om den finns kvar.

Låter som en riktigt bra idé! Tackar

Du kan ju lägga upp den som en torrent om inte annat. Blir lättare för alla att hjälpa till att dela
/M

dvdrip till avi-format som brukar hamna på runt 700-900mb och lägga ut som torrent skulle va guld värt.

de blir ca 750MB med Xvid komprimering.

Låter som en riktigt bra idé! Tackar

Du kan ju lägga upp den som en torrent om inte annat. Blir lättare för alla att hjälpa till att dela
/M

vore jävligt bra då jag bara har 1mbit upload på min ADSL anslutning, ska höra med polarn som sitter med fiber om han inte kan dela lite.

Last edited:
de blir ca 750MB med Xvid komprimering.

vore jävligt bra då jag bara har 1mbit upload på min ADSL anslutning, ska höra med polarn som sitter med fiber om han inte kan dela lite.

jag kan nog slänga ut den på div fildelning och även min ftp ( har 100/100 fiber )

återkommer ang detta..

tyvär är de flästa leechers, de stänger ner så fort de är klart. men vi jobbar på att få upp den på nätet till alla :)

jupps jag jobbar på att sänka så många groggar jag kan på stranden sen så kan vi jobba på att lägga ut filmen..:D :D :D

jupps jag jobbar på att sänka så många groggar jag kan på stranden sen så kan vi jobba på att lägga ut filmen..:D :D :D

jo tack de är ett jävla jobb att försöka få hem dig ;)

samt att jag kan inte göra nått förns jag kommer hem ikväll, sitter på Gävle kontoret just nu men ska få åka hem idag WOooHOO

Hur går det för er, måste jag vänta länge till=

nope inte länge till..

jag reser rätt mycket i jobbet och tanken var att lägga ut filmen på min ftp men har inte hunnit vara hemma så mycket dom senaste veckorna.

Men förhoppningsvis till helgen.:D :yoparty

håll ut ett tag till..

nope inte länge till..

jag reser rätt mycket i jobbet och tanken var att lägga ut filmen på min ftp men har inte hunnit vara hemma så mycket dom senaste veckorna.

Men förhoppningsvis till helgen.:D :yoparty

håll ut ett tag till..

Allt handlar om att prioritera rätt, annars får du skicka ett expressbrev med en skiva.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman