LameRiders W.O.T

LameRiders

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2007
Hoj
Massor
Nu borde de som beställt fått de första filmerna å de vore roligt med lite feeback ang våran nya DVD film :)

skriv gärna va ni tycker om filmen :)

det var riktigt bra...

Extramaterialet var klockrent..
Mycket bra klippt, måste ha varit ett proffs som klippt denna...:D :tummenupp

Dock så var ngn smak på fruntimmer inge vidare..:D :gnissla :arsele

Jag fick min film idag :) ska kolla på den senare, kommer in med en liten notis om hur den va sen :)

Filmnigen va kanon :) lite då ligt när ni filma bakot bar när man såg ett skakit ljus o skakit i mellan åt framot men annars va körningen toppen :tummenupp

Väntar ivrigt på 2an :yoparty

Last edited:
Fick filmen idag och jag gillade den! Förvånansvärt bra bild mest hela tiden trots att jag körde upp den på en 88 tums duk. Vad ska jag säga mer.. ni kör jävligt hårt, t.o.m. Potatisarna såg lite osäkra ut på Bogesund (tror jag det var).
Kul med bild i bild på Kustvägen. Bra musik.
Sista klippet var ju lite udda, dröjer nog ett tag innan jag ser just det igen... ;)

Kommer köpa er nästa film oxå, helt klart!

Sköna åksekvenser, bra drag. Lite suddigt under landsvägsbiten (jo, vi förstår, det gick väldigt fort, men inte så kul att kolla på när man inte ser annat än ett suddigt lyse). Annars grymt.

Kommentarerna i slutet påminde väldigt mycket om en polare till mig..

"Alltså, om du filmar mig.."
"Det gör jag inte.."

..även om polarens kommentar var
"Det gör ont.."
"Det gör ingenting.."
efter att han kläckt ur sig "bit i kudden, flicka lilla.. ..nu flyttar pappa upp i övervåningen."

har ni ingen trailer? youtube eller?

http://www.youtube.com/watch?v=fTMiQmSBY6w
http://www.youtube.com/watch?v=Kj-9uYjLmHk
http://www.youtube.com/watch?v=Mcm7VsKDu0A

Sköna åksekvenser, bra drag. Lite suddigt under landsvägsbiten (jo, vi förstår, det gick väldigt fort, men inte så kul att kolla på när man inte ser annat än ett suddigt lyse). Annars grymt.

helt förstårligt, jag var i valet å kvalet om att ta med eller inte, valde att ta med iaf.

/LR

"Det gör ont.."
"Det gör ingenting.."
efter att han kläckt ur sig "bit i kudden, flicka lilla.. ..nu flyttar pappa upp i övervåningen."

han vxla upp till 2an?

Last edited:
Fick filmen idag och jag gillade den! Förvånansvärt bra bild mest hela tiden trots att jag körde upp den på en 88 tums duk. Vad ska jag säga mer.. ni kör jävligt hårt, t.o.m. Potatisarna såg lite osäkra ut på Bogesund (tror jag det var).
Kul med bild i bild på Kustvägen. Bra musik.
Sista klippet var ju lite udda, dröjer nog ett tag innan jag ser just det igen... ;)

Kommer köpa er nästa film oxå, helt klart!

jag valde att inte komprimera något för att just inte sumpa kvalité på ljud och bild,

Last edited:
Filmen rockar phett!

Körningen är vad jag klassar som "GASA HELVETET" :D :yoparty :yoparty :yoparty

undrar va folk tyckte på SH-festen, vart dock lite besviken över repan i skivan någon åstakommit för de bröst precis innan delen där poatisarna blir omkörda av Mr-H på bogan :(

undrar va folk tyckte på SH-festen, vart dock lite besviken över repan i skivan någon åstakommit för de bröst precis innan delen där poatisarna blir omkörda av Mr-H på bogan :(

Rättstavnings mode:on

:tuttar bröst:tuttar e det sånna i filmen me? :rofl

Rättstavnings mode:off

'

hahahahahahahaha..tänker du på tuttar igen nu gubben..??:D :D :D

Skulle inte du hem och kliva på tanten ??:D :D :D :tuttar :tuttar

'

hahahahahahahaha..tänker du på tuttar igen nu gubben..??:D :D :D

Skulle inte du hem och kliva på tanten ??:D :D :D :tuttar :tuttar

hehehehe *asg*

vidriga tjejer i slutet på filmen, fyfan äckligt asså

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma