Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer film nr 2... Orkar inte mer idag... Håller på o hostar upp lungorna...
Lameriders Kustvägen
fy jävlar vad ni kör
Mer såna filmer åt svenska folket![]()
Blev det något fel på min nerladdning på andra filmen eller är ljudkvaliten dålig?
Här kommer film nr 2... Orkar inte mer idag... Håller på o hostar upp lungorna...
Lameriders Kustvägen
Inte dåligt kört![]()
Om jag ska klaga så blir det väl på vibrationerna i kameran. Ljudet kan man fixa lite bättre med hjälp av en strumpa. Klipp av en "ring" från den övre delen. Sen knyter man ihop den med ett gummiband i varje ände så det ser ut som en slangbella. Sen trär man bara den över kameran så strumpan hamnar över micken. Annars kan ni ju ha en lös mick under cutsen. Vet inte vad ni använder för kamera eller för fästen men se på bilderna hur jag gjort. Numera har jag skruvat en plåt i passagerarsadeln som bakåtkameran sitter i. Lätt att byta ut!
Lameriders Kustvägen
Vet inte om jag kan göra så mycket åt det "raspiga" ljudet, med tanke på att det är vindbrus från filmen... Blir lätt så i farter över 70... Alt så kan jag plocka bort allt ljud från orginalfilmen o bara ha musik... Vet inte vilket som är bäst...
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |