Lameriders Filmer

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
Sååå... nu börjar det bli klart...

Här kommer film Nr 1 av 4...

Kvaliten på filmen blir inte den bästa i dessa farter.... :tummenupp

Busa Run

Fy satan, kan inte vara allt för kul att släppa ner framhjulet i 300km/h..
Men grym film!

:skrämd fy jävlar vad ni kör
Mer såna filmer åt svenska folket:tummenupp

Blev det något fel på min nerladdning på andra filmen eller är ljudkvaliten dålig?

:skrämd fy jävlar vad ni kör
Mer såna filmer åt svenska folket:tummenupp

Blev det något fel på min nerladdning på andra filmen eller är ljudkvaliten dålig?

Inge fel på din nerladdning... Va tydligen skit kvalite på låtarna... lyssna på dem nu efteråt igen, låter så tyvärr... men får väl leta upp annan musik o göra om... Sista låten va det inge större fel på, men det är för mycket ljud från hojen som slår igenom... Jävla problem med vindbrus när man kör mer än 70... :D

Underbar film .tackar ödmjukast .
synd att ni hade musik till men hörde att det flåsa för mycket i miccen för att det skulle funka utan .

blir mycket svårt att härda ut tills våren med sådana filmer
:tummenupp

Inte dåligt kört:tummenupp

Om jag ska klaga så blir det väl på vibrationerna i kameran. Ljudet kan man fixa lite bättre med hjälp av en strumpa. Klipp av en "ring" från den övre delen. Sen knyter man ihop den med ett gummiband i varje ände så det ser ut som en slangbella. Sen trär man bara den över kameran så strumpan hamnar över micken. Annars kan ni ju ha en lös mick under cutsen. Vet inte vad ni använder för kamera eller för fästen men se på bilderna hur jag gjort. Numera har jag skruvat en plåt i passagerarsadeln som bakåtkameran sitter i. Lätt att byta ut!

Bifogat

• Kopia av 1.jpg
    Kopia av 1.jpg
    95.6 KB · Visningar: 737
  • Kopia av 3.jpg
    Kopia av 3.jpg
    116.5 KB · Visningar: 669
Grymt tackar för tippset..:tummenupp :yoparty

Inte dåligt kört:tummenupp

Om jag ska klaga så blir det väl på vibrationerna i kameran. Ljudet kan man fixa lite bättre med hjälp av en strumpa. Klipp av en "ring" från den övre delen. Sen knyter man ihop den med ett gummiband i varje ände så det ser ut som en slangbella. Sen trär man bara den över kameran så strumpan hamnar över micken. Annars kan ni ju ha en lös mick under cutsen. Vet inte vad ni använder för kamera eller för fästen men se på bilderna hur jag gjort. Numera har jag skruvat en plåt i passagerarsadeln som bakåtkameran sitter i. Lätt att byta ut!

Underhållande filmer :tummenupp

Men som sagts tidigare, ljudet går mig på nerverna :gnissla

Keep on racing folks :yoparty

Vet inte om jag kan göra så mycket åt det "raspiga" ljudet, med tanke på att det är vindbrus från filmen... Blir lätt så i farter över 70 :arsele ... Alt så kan jag plocka bort allt ljud från orginalfilmen o bara ha musik... Vet inte vilket som är bäst...

Vet inte om jag kan göra så mycket åt det "raspiga" ljudet, med tanke på att det är vindbrus från filmen... Blir lätt så i farter över 70 :arsele ... Alt så kan jag plocka bort allt ljud från orginalfilmen o bara ha musik... Vet inte vilket som är bäst...

Bra filmer. Stör mig inte alls på det raspiga ljudet. Plocka bort allt ljud från orginalfilmen ska du inte göra. motorljud och vindbrus måste finnas. annars försvinner hela känslan. :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025