lameriders bogesund film

RoLLER skrev:
2559744 Stabil film! Men ni måste göra nåt åt musiken. Dvs skicka filmen till mig!

Jag och Danne va också där (vid ett annat tillfälle än filmen) vid 6-7 tiden, men det va svårt att löda fullt pga den lågt stående solen tyckte jag. Men ni hade uppenbarligen inga probbs. Daggen kändes ganska olustig, att allt va sådär halvfuktigt....

En liten anekdot: Oss sprang dom ut och vevade sopkvastar efter :( Vi väckte dom nog? VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!

Jävla tjat om musiken... får väl göra om, göra rätt då... Bara för att få tyst på RoLLER... :pannkyss

Speed_Love skrev:
2559766 Jävla tjat om musiken... får väl göra om, göra rätt då... Bara för att få tyst på RoLLER... :pannkyss

Kan du inte bara skicka filmen i wmv-format utan nånting så kan jag göra en DTM vs MR E med motorljud från båda hojarna?

RoLLER skrev:
2559744 Stabil film! Men ni måste göra nåt åt musiken. Dvs skicka filmen till mig!

Jag och Danne va också där (vid ett annat tillfälle än filmen) vid 6-7 tiden, men det va svårt att löda fullt pga den lågt stående solen tyckte jag. Men ni hade uppenbarligen inga probbs. Daggen kändes ganska olustig, att allt va sådär halvfuktigt....

En liten anekdot: Oss sprang dom ut och vevade sopkvastar efter :( Vi väckte dom nog? VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!

Ja har precis tänkt samma sak ang folk som kommer ut o gapar o skriker när man gasar.:confused:

MR.E skrev:
2559890 Ja har precis tänkt samma sak ang folk som kommer ut o gapar o skriker när man gasar.:confused:

Vi måste dela ut tävlingskalendern inför 2007 så dom vet när som inte ska sova hemma.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN