Lamborghini motorcykel ??? finns det ???

Tommy T

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Suzuki GSXR 750 - 2000 & Kawa ZX10R-2006
En polar är på genom resa i europa och är för tillfället i monaco därifrån han ringde mig nu i natt och lät helt till sig i telefon .... WOOOW .. fy fan .. det här ska du få se .. skrek han i luren ... en Lamborghini motorcykel .. har du sett en sån ngn gng frågade han mig med en röst i extas ...
nej svarade jag ... aldrig .. du har nog druckit ngt lurigt under kvällen .. tror inte det finns .
jag står och kollar på den nu och ska ta kort på den åt dig .den är gul-pearl och har samma fälgcentrum som Murciélago n har i krom . det står Lamborghini på tanken .. med en stooor motor i ramen ...grym som fan.. sa han .

Nu är min fråga till er här på SH . är det nån här som har hört talas om Lamborghini motorcyklar ? Jag får bild bevis på den om ngn dag . men kan det finnas ?

Lamborghini har gjort många roliga fordon.

Köp denna sport...traktor och njut..

Bifogat

• Lamborghini.jpg
    Lamborghini.jpg
    51.1 KB · Visningar: 200
Wiseguy skrev:
2411916 En snabb sökning på det otroligt bra verktyget Google gav följande resultat (Jag visste iofs redan svaret innan)

http://www.lambocars.com/archive/others/motor.htm

Hehehe ... ser man på då hade han nog inte druckit . ska bli kul och se den som han fotat . speciellt med dom hjulen han sa . lägger upp bilder på den på SH . Tack för svar .:tummenupp

Fulare skapelse får man leta efter !

Hoztic skrev:
2411944 :jisses Hade dom en blind och påtänd designer som var tvungen att få utlopp för att skapa saker, men inte fick ge sig på bilarna? :va

Samma designer(s) som till Ducati Paso? :zpy

zykl0n skrev:
2411939 Lamborghini har gjort många roliga fordon.

Köp denna sport...traktor och njut..

det är väl snarare så att deras bilar härstammar från traktorerna.
lamborgini började bygga traktorer och slog sig sedan efter en fejd med ferarri in på sportbilsmarknaden.
men dom bygger fortfarande lantbruksmaskiner. :tuttar

fast det kanske du visste....

Dom tillverkar även oljebrännare till pannor

vi har en ny kandidat till århundrandets fulaste "motorcykel"! :lol

Seriöst, varför är det helt omöjligt för biltillverkare med riktigt snygga bilar i produktutbudet att designa en snygg motorcykel? :va Gäller inte enbart Lamborghini utan även till viss del BMW tycker jag, även om jag inte skulle ha något emot en beemer av andra skäl än utseendet :tummenupp

mini-knutten skrev:
2412210 vi har en ny kandidat till århundrandets fulaste "motorcykel"! :lol

Seriöst, varför är det helt omöjligt för biltillverkare med riktigt snygga bilar i produktutbudet att designa en snygg motorcykel? :va Gäller inte enbart Lamborghini utan även till viss del BMW tycker jag, även om jag inte skulle ha något emot en beemer av andra skäl än utseendet :tummenupp

Tycker att honda har lyckats rätt bra på båda parterna :P

Tommy T skrev:
22411881 ..."och har samma fälgcentrum som Murciélago n har i krom"..
:hej
Som den konspirationsteoribenägna personen jag är så måste jag ändå påpeka att den inte har samma fälgcentrum som Murciélago..

Sååå antingen måste din polare varit riktigt jäkla full (inte helt orimligt med tanke på var han är..) eller så kanske det finns fler? Den som ni googlade fram ser ju ut att vara från 70-talet..
Som stöd för min teori kan jag framhävda att vem i Monaco skulle visa sig med en 30 år gammal mc!?
:fakta

Bifogat

• lamborghini-murcielago-roadster-wallpapers-6.jpg
    lamborghini-murcielago-roadster-wallpapers-6.jpg
    28.2 KB · Visningar: 1,073
Hoztic skrev:
2411944 :jisses Hade dom en blind och påtänd designer som var tvungen att få utlopp för att skapa saker, men inte fick ge sig på bilarna? :va

Antagligen inte. Men året var 1990 eller något sådant. Jag ser likheter med Ducati Paso förresten..

Efter som den har en boxer motor så gissar jag på ett samarbeta med BMW på minner lite om en Bemmer med

RacerX skrev:
2412310 (inte helt orimligt med tanke på var han är..)

Dock helt orimligt med tanke på vad det kostar i Monaco :)
Skulle dra en fika i våras men ändrade oss snabbt när vi insåg att en flaska Evian 50cl kostade 7euro :)

Karosseriett är väl bland de fulare skapelserna man sett men ljuddämparen är ju helt klart före sin tid....

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti